Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke rart folk handler i usa/kina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke rart folk handler i usa/kina

    Hver eneste nett butikk jeg har vert inne på har annenhver del jeg trenger,så da må jeg bestille fra flere for å få delene jeg trenger, portoen blir da samme som jeg bestiller fra statene og delene billigere .

    Sikkert ikke lett å holde lager det er ikke det jeg mener,men i sessong burde det vere mulig å holde mer 1stk av hver del eller ?

    Er stor fan av elefun de er meget bra men på hpi er det en eller to av hver del til savage og 0 av de delene som ryker,
    Det betyr at folk heller handler fra usa hvor nett sjappene faktisk har deler (mulig det er hpi som er syndern her) men det forandrer ikke fakta som sender meg/andre til usa



    Vel nok sutring
    Tar jeg feil her, noe jeg har oversett
    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
    rc-racing.no

  • #2
    :thumbup:

    Sluttet å dra innom fysiske sjapper, da de sjeldent har delene jeg trenger og må bestille opp. Kan jo like godt gjøre det selv.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    living in the fast lane

    Comment


    • #3
      Originally posted by ingar0001 View Post
      Tar jeg feil her, noe jeg har oversett
      Du tar ikke feil. Norske sjapper er rimelig kjipe på store delelager. Tror nortrading er de etter min erfaring som har hatt mest på lager, men de bruker jeg bare i nød pga høøye priser.

      Comment


      • #4
        Elefun har over 150 forskjellige biler. Gang opp dette med 100 forskjellige deler til hver bil??????

        Tenk på alt det andre som også finnes av fly, båter, helikopter osv...
        Blir jævli mye deler dette. Nå er rc markedet i stor utvikling. Stadig flere modeller og nye merker hvert år. Da må man regne med at de mindre populære bilene ikke har komplette delelagre. Savage er det nok ikke så mange som kjøper lengre, men det finnes selvsagt mange som har og bruker den biltypen enda der ute. Kjører selv Xray XB9. Elefun har ikke alle deler til den bilen heller. Men hva gjør jeg da?
        Joda, enkelt, jeg sender mail og bestiller med delenummer. De får som regel deler en eller to ganger i uka. Går nok fortere det en å vente på pakke fra USA, som likevel ligger lengre i tollen
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #5
          Er litt enig her, men mitt problem oppi dette er at di to bilmerkene jeg kjører, har bra delelager i norge, MEN når det tar 3-4 dager fra man bestiller til det sendes, også tar posten 3-4 dager(pakkepost, ikke brev) da er du oppi ca 1ukes leveringstid her i norge, ems fra usa/HK tar 3-5dgr fra man bestiller. Bestillte samme deler fra usa og fra norge, bestillte i norge 1 dag før usa, hva kom først?? Joda, pakken fra usa, sendt med vanlig airmail som kostet $1,29
          Tenkte at når det hastet litt med deler var smart å bestille fra norge, men ikke denne gang eller andre ganger.
          Jeg handler gjerne fra norge da prisene er helt ok i forhold til utlandet, men når det tar for lang tid så blir det utlandet..
          Last edited by epstn; 22 June 2012, 17:22.
          Espen Jensen
          -----------------------------------------------------
          Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

          Comment


          • #6
            Hei.
            Om vi har varen på lager, blir din bestilling stort sett sendt samme dag eller førstkommende arb.dag (mandag) om din bestilling er gjort på en helg.
            Om posten Norge bruker 1 uke eller mere, det bør ikke lastes norske butikker, da vi ikke kan noe for att posten sommler.
            Alternativet er selvsagt og bruke UPS og andre bedre frakt alternativer, men da må dere som klager også være villig til og betale for det. Da vi har ingen fortjeneste på frakt.
            Vh
            pitstop motorsport
            serpent Norge
            The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
            www.serpentnorge.no

            Comment


            • #7
              Bestilte varer på hobby24.no for 2 timer siden. Den er forventet på døra her før kl 09 i morgen.
              Det er ikke noe problem, koster bare litt ekstra.

              Posten skulle ha 300,- for det, ink.mva.

              Skjønner ikke problemet.
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by alfano View Post
                Hei.
                Om vi har varen på lager, blir din bestilling stort sett sendt samme dag eller førstkommende arb.dag (mandag) om din bestilling er gjort på en helg.
                Om posten Norge bruker 1 uke eller mere, det bør ikke lastes norske butikker, da vi ikke kan noe for att posten sommler.
                Alternativet er selvsagt og bruke UPS og andre bedre frakt alternativer, men da må dere som klager også være villig til og betale for det. Da vi har ingen fortjeneste på frakt.
                Vh
                pitstop motorsport
                serpent Norge
                Vil bare presiser at min "klage" på at bestillinger tar 3-4 dager IKKE gjelder serpent.no!!!
                Her har jeg bare godord å komme med.
                Det jeg har bestillt herfra har blitt pakket og sendt kjapt.
                Beklager at jeg ordla meg litt feil oppi tråden

                Gleder meg til mandag å svar ang bilen min Ole Henrik
                Espen Jensen
                -----------------------------------------------------
                Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                Comment


                • #9
                  Hei Espen.
                  Hyggelig att du sier det, men av og til tror jeg alle som driver butikk trenger og få høre det, uansett om det er positivt eller negativt. Og er det negativt, så har vi absolutt noe og jobbe med.
                  Når det gjelder frakt, så tror jeg de fleste rc butikker i Norge har en EMS avtale, eller avtale med posten av noe slag. Og ved forespørsel fra dere som kunder, så kan alle pakker sendes som Express, dør til dør, bedriftspakke osv. Så det skal absolutt gå raskere og sende pakker i Norge enn fra USA til Norge.
                  Men selvsagt kan det være mange grunner for att dere har fått pakken raskere fra statene, som regel sommel fra norske butikker, eller posten er sabla treg om den er sendt som billigst mulig frakt 3-5 dager.
                  Skal ikke forsvare noe her, men bare en opplysning til de som ikke vet hvordan norske fraktsystemer funker.
                  Vh
                  ole henrik
                  pitstop motorsport
                  Last edited by alfano; 21 June 2012, 16:13.
                  The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
                  www.serpentnorge.no

                  Comment


                  • #10
                    Om det tar en uke er helt greit for meg,det er det at ingen har alle deler som er litt synd.
                    Og det forander ikke faktum at det blir enklere,billigere og like raskt å handle fra usa når de har komplette delelager.

                    Dette er generelt alle i norge,ikke noen spesiell butikk
                    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                    rc-racing.no

                    Comment


                    • #11
                      Ok,elefun går den extra mila når det gjelder,de fikset biffen på 2dager.
                      Blir nok ikke amerika denne gangen heller. Handler kun i norge når det går ann.

                      Elefun er rå
                      mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                      rc-racing.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ingar0001 View Post
                        Elefun er rå
                        Henger meg med på den. Service innad, utad og gjennom e-post er

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ingar0001 View Post
                          Ok,elefun går den extra mila når det gjelder,de fikset biffen på 2dager.
                          Blir nok ikke amerika denne gangen heller. Handler kun i norge når det går ann.

                          Elefun er rå

                          Absolutt enig der
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X