Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hennessey C7 Corvette

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hennessey C7 Corvette

    Skru opp lyden og nyt!

    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

  • #2
    Blir først imponert av amerikanere når dem kommer med noe som kan svinge også.
    living in the fast lane

    Comment


    • #3
      Corvette fra og med C5 er faktisk en MEGET kapabel sportsbil på alle måter, i følge det jeg har snappet opp fra magasiner og tv-program. Tiden da det var bygd for å gå fort rett frem er over.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #4
        Hennessey C7 Corvette

        Nja, mener fortsatt at amcar er noe herk, kan hende at noen er svært uenig i det men det er min mening.
        At de ikke klarer å putte noen annet enn stiv aksel bak på en shelby cobra 500, sier litt og det faktum at to knall porscher har drept to store film stjerner, forteller ikke noe annet enn at amerikanere kan bare kjøre rett frem eller i sirkel.
        De svære big block V8 motorer med 3-400HK kan dem bare beholde selv. Japsene får ut som mye av en 1.8L.
        living in the fast lane

        Comment


        • #5
          Angående Walkers død, så er den aktuelle Porschen noe av det mest potente og skumle som noen gang har blitt produsert. http://jalopnik.com/porsche-that-kil...res-1474240192 Walther Röhrl er ingen hvem som helst, selv om han begynner å bli gammel.
          550 ble jo nærmest et ikon i seg selv, alene pga. kjendisstatusen til Dean.

          Cobra er en levning fra oldtiden, sammenlignet med hva som produseres i dag.
          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

          Comment


          • #6
            Hennessey C7 Corvette

            Tenkte mer på 2013/2014 shelby gt500 mustang om jeg skal være helt riktig. Det er som om kjøpe en bil laget for urfolk.
            Kan ikke se hva som er så stort med 200mph? En viss svenske klarer det t.o.m godt over det i tillegg til en tysker.
            living in the fast lane

            Comment


            • #7
              Må vel då få sagt at både c6 corvetta og acr viperen slår en r35 rundt ringen...
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Spiller vel liten rolle det når Cyber har bestemt seg for at Amerikanske biler er noe dritt vel.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #9
                  Det er fakta
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • #10
                    hehe,uvitenhet det då... etter mitt syn ser amcars 10 ganger bedre ut enn en japse,og lyden er 100 ganger bedre.. legge du til at dei e relativt driftssikre,billige deler og dei nye bruka faktisk lite bensin,so e det gull det..
                    '
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      lingenfelter corvette med ca 700 hk går på sovidt over 0.6 på langkøyring..
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by carish View Post
                        lingenfelter corvette med ca 700 hk går på sovidt over 0.6 på langkøyring..
                        U wish
                        God reklame da.
                        living in the fast lane

                        Comment


                        • #13
                          fakta det,1000 omdreiinga i min i 90 kmt...
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #14
                            og då går det lite suppe..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • #15
                              ok,vel 0.7 då...http://www.autofil.no/907758/lingenf...t-sorte-udyret

                              men det e fortsatt svært so lite...kan jo prøve å få en ferrari til å bruke so lite..då må den stå på henger...
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X