Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba t7c vs phoenixrc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba t7c vs phoenixrc

    hei hvordan får man i gang futaba t7c til phoenixrc eller kontakt med senderen ?

    hilsen randersen

  • #2
    Det er bare å kople til, og definere hvilken sender man har, så er det tut og fly det.
    Må evt. spesifisere hva du ikke får til, for et mer fornuftig svar.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      hei

      hva stiller jeg på får å få den til å funke til phoenixRC og hva trykker jeg på ? for jeg får ikke kontakt med senderen.
      er ny innen rc med andre ord helt fersk

      hilsen randersen

      Comment


      • #4
        Hm. tja.

        USB-adapteren plugger du i maskina, og andre enden til radioen.
        Skru på radio, og lag en ny modell du kaller simulator. La den være 100% default.
        Start opp Phoenix. Dersom du ikke får spørsmål om å endre innstillinger for radio,
        trykk på System/Your Transmitter og følg anvisninger
        trykk på System/You Controls for å sette opp hvilke stikker som gjør hva.
        Her er det et default oppsett for T7C bl.a.
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          hei

          takker og bukker for hjelpen ... men må prøve først hvis ikke så spør jeg i igjen

          Comment


          • #6
            hei har prøvd en del ganger men jeg får det ikke til ... som sagt helt fersk
            hilsen randersen

            Comment


            • #7
              Du får beskrive i detalj hva du gjør, og hva som ikke fungerer... Jeg aner ikke hva mer jeg skal foreslå
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • #8
                hei

                det jeg gjør setter i gang sim alt går bra helt til jeg skal sette inn usb til senderen den ber meg og sette in men den finner den ikke. den ber meg om å stille inn senderen men jeg har ikke peiling på hva jeg skal trykke på og hvor jeg finner pcm og ppm og hva jeg skal .....
                hilsen randersen

                Comment


                • #9
                  "hei"hei"hei" ;p neida.. men prøv og sette i USBèn føre du starter spillet?..

                  Comment


                  • #10
                    Fulgte det ikke en manual med sim'en? Har du lest den? Evt. manualen til radioen...

                    Hvilket OS har du? Det er en del slike prog. som ikke virker med Vista/7
                    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                    Comment


                    • #11
                      hei..


                      har lest manualen til radioen men finner ikke noe der! det eneste som det står som jeg har funnet i simulator manualen er at alle futaba skal virke med adapter....... hva mener du med os ? jeg kjører windows XP..

                      Comment


                      • #12
                        hei..


                        har prøvd det og det hadde vært for enkelt

                        Comment


                        • #13
                          Litt gjenopplivning av død tråd, men..:

                          Har du fått det til å virke? Har du riktig adapter for senderen din?
                          Revving up your engine, listen to her howling roar... Metal under tension, begging you to touch and go!

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X