Announcement

Collapse
No announcement yet.

er det mulig å ta bilde av min og broren min sin piper å legge i realflight 4.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er det mulig å ta bilde av min og broren min sin piper å legge i realflight 4.5

    er det mulig å ta bilde av min og broren min sin piper å legge i realflight 4.5simulatoren og banen vi flyr på ?

  • #2
    har hørt at man kan legge inn modeller via et program som heter 3dsMax som ligger på realflight swap pages. Har selv prøvd på dette men fikk det ikke til. Det har bare blitt til at jeg har importert ferdige modeller fra swap pages. Ellers veit jeg at man kan importere bildefiler og bruke det som flyplass på simulatoren
    Thomas R Brushless-FAN
    Traxxas E-Maxx Brushless LiFePo4, Kyosho Inferno VE, Multiplex Parkmaster 3D,
    T-Rex 500, Aquacraft Superior

    Comment


    • #3
      modellene i simulatorer eller spill er ikke basert på bilder, men 3d modeller som er dekket av spesiallagde bilder.

      riktig at det brukes 3dsMax men det finnes også programmer som Maya, Zbrush og Hammer. sistnevnte brukes for spill.

      google å se om det finnes modeller der ut som man kan legge til. dette blir selvsagt modding.
      Tamiya TL01
      Kyosho Giga Crusher SF(selges)
      HPI Baja 5b v2.0

      Comment


      • #4
        Det er mulig, ja, men vanskelig. Man skal ha litt peiling på et 3d-modelleringsprogram. Du må først lage en 3d-modell av flyet og ta bildet av flyet ditt fra diverse vinkler og legge disse bildene sammen oppå 3d-modellen. Er nok enklere å se etter en modell som ligner på swap pages
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X