Announcement

Collapse
No announcement yet.

G5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G5

    Ny flysim fra RealFlight .(G5!!!) Gleder med til å teste ut denne

    link: http://www.realflight.com/new/index.html
    Thomas R Brushless-FAN
    Traxxas E-Maxx Brushless LiFePo4, Kyosho Inferno VE, Multiplex Parkmaster 3D,
    T-Rex 500, Aquacraft Superior

  • #2
    Det har jeg lyst til å prøve å !

    Men syns prisen virker litt stiv..
    Solør Gutta Drifting !
    HPI S2 6.5T
    Xray M18MT Mamba edition.

    Comment


    • #3
      Har kjøpt den.. Er utroligt fett.. Men sliter med koble meg opp i multiplayer.. Eller dvs kommer ikke online i det heletatt..
      Lastet ned g45 det funket fint på nett..
      Har åpnet de porter som skal åpnes uten hell.. G5 funker bare ikke på nett for min del.. Har abb hos telenor og vert på support med de.. De får det heller ikke til.. Sendt mail til de som lager G5.. Fikk beskjed om og åpne porter(ARGH) DE ER ÅPNE

      Comment


      • #4
        sjekk her om portene er åpne http://www.canyouseeme.org/
        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

        Comment


        • #5
          Se på www.knifeedge.com sitt forum, der er det løsninger på dette.

          Vennligst ikke diskuter piratkopiert materiale i dette forumet.
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment


          • #6
            http://www.canyouseeme.org/ Her var ikke portene åpne..

            http://portforward.com/help/portcheck.htm Her var de åpne..

            Beklager for att eg nevnte piratkopi.. Har kjøpt og betalt G5 med Interlink Elite kontroll.
            Det var bare for og teste G4.5 Og den kom eg på nett med.. Må være noe med server instillinger til G5 Vil eg tro. Men eg har egentlig ikke så mye peiling på sånne ting da...

            Har også vert inne på knifeedge sitt foum uten hell.. Har åpnet port xxxxx-xxxxx UDP på min router Den står som aktiv og firewall er slått av.. Har testet med UPnp både av og på.. Eneste måten telenor klarte og finne servere på i G5 var når routeren sto i Bridge. Men da kan eg ikke gå på nett med noe annet i huset.. Har inst spillet på 2 pc og testet uten hell.. 1 pc med win 7 og 1 med win vista.. Begge pc var kablet. Har også testet med static ip. Funket ikke det heller.. Telenor trodde først kanskje modemet mitt var ødelagt og sendte meg ett nytt.. Nå har eg ett ZYXEL Multimodem p2602 HWT Så vist det er noen her som har peil på nettverk hadde eg satt stor pris på litt hjelp..

            Hilsen Nils
            Last edited by roadrune; 27 March 2010, 19:08.

            Comment


            • #7
              tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

              Comment


              • #8
                Alle RF har vært plaget med nettverkstull, så dette er ganske vanlig.
                Jeg synes å huske på G3 at du måtte installere noen nettverksgreier, og det fant jeg på Knifeedge.

                Ps: det er en dårlig ide å legge ut hvilke porter som er åpne på ett forum (jeg har også IP'en din ), så jeg endrer de for deg
                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                Comment


                • #9
                  Dette er de portene som er standard i spillet.. Det står også de portene inne på knifeedge.. Har ikke noe med men min pc og gjøre.. hehe.. klarer ikke åpne de eg vettu.. Er det som er problemet

                  Last edited by Nilskr; 27 March 2010, 19:30.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X