Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utlading av batterier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utlading av batterier

    Laderen min lader ut med 0.1A til 1.0A. Hvor mye kan jeg lade ut på?
    Er det noen regler for hvor mye i forhold til batteriet? Bør man lade ut før opplading? Håper på hjelp fra dere som kan det here strømgreiene.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

  • #2
    Lipo, Nimh eller NIcd???
    450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

    Comment


    • #3
      Originally posted by Psycho-look View Post
      Lipo, Nimh eller NIcd???
      Nimh og Nicd
      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

      Comment


      • #4
        Lad de ut når du har tid, innimellom altså!

        jeg pleier å kjøre det tomt og lade det ut på 0.5A.

        Jeg mener at det ikke er lurt å lade det så hardt ut.

        Psycho-look
        450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

        Comment


        • #5
          Ok, høres ut som et fornuftig råd. Lade ut på 0.5A uansett batteriets størrelse?
          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

          Comment


          • #6
            jeg gjør verfall det. når du har tømt et batteri er det jo ca like mye å lade ut om det er på 2A eller 5A.

            men prøv google. for et bedre svar. utladning av nicd batterier eller noe så finner du nok ut av hva som anbefales!
            450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X