Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skala 1/16 VS 1/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var mange som var der (jeg også) og mange som filmet dyret og to mange bilder, selv hadde jeg glemt kameraet mitt hjemme (som vanlig). Men om det dukker opp en film så skal jeg se om jeg får lov til å legge den ut her på forumet!

    Den tigeren er et MOnster! Makan til doning med mange flotte detaljer rent teknisk, og med MYe lyd!

    Takk for at du tok den med deg Ragnar!
    Om det ikke kan modifiseres, hva er da vitsen....

    Comment


    • #17
      Hei alle sammen . Det var topp å være på LETO hallen. Det var mange som filmet og tok bilder. Til dere som har bilder eller filmer,vennligst legg dem ut her på forumet
      Hilsen Ragnar

      Comment


      • #18
        Hei folkens
        Da er det tid for IPMS utstilling igjen. Førstkommende helg er det utstilling i LETO hallen igjen, altså 9 og 10. For de panzer intresserte er det mye fin plast bygging å se på også.
        Ragnar

        Comment


        • #19
          planen er å ta en tur å titte litt. Skal du ha med katta ?
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • #20
            Hei Max Mekker
            Det er helt sikkert at Tigern er på plass, tar du med noe eget panzer ?
            Ragnar

            Comment


            • #21
              ..Heeerlig!

              Comment


              • #22
                sorry ikke noe panzer på meg. i miniscala har jeg nok langt å gå før jeg matcher noen av folka som stiller ut, og med komf i mai, blir det lite 1/16 om dagen også. Kommer sterkere tilbake ..
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X