Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho blizzard sr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kyosho blizzard sr

    Nåken som har kjøpt nye blizzarden til kyosho? sitte å lure litt på det,men fiska då etter erfaringer med den.. er den dugandes ok put of the box? eller må det masse til for å få den bra?
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

  • #2
    ingen som har nåke formeining om denne?
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Når jeg ser denne snutten ser det jo særs artig ut. Litt ombygd er den jo

      Hvor lenge tror du at det er artig med en slik doning da ?

      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #4
        hehe,usikker..men kan være det einaste som er moro om vinteren kanskje? har prøvd både med skalabiler og emaxx med paddles osv,kjem jo ikkje av flekken i snø...so kanskje dette?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Re: kyosho blizzard sr

          Orginalt er dette kjekt i 20 min.

          Bygd om til brushless, så er dette rett morro

          Søk på brushless blizzard både her og youtube, så finner du info. Jeg bygde en ifjord, med det gamle blizzard chassiet og singel motor.. Vurderer nytt prosjekt i år med dual brushless i det nye chassiet. Får se hva det blir til..

          Comment


          • #6
            Jeg har Blizzard DF-300 med Velinion 3500 børsteløst system i. Det går greit framover. Har tenkt å bytte til Castle's nye 4600kv når Sidewinder kommer med versjon 3 ESC på elefun.

            Bruker 31t 48p pinion på motoren sammen med 86t spuret. Har kjøpt meg 76t spur som jeg skal teste asap.
            Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
            http://www.youtube.com/animatorsimen

            Comment


            • #7
              har min org endå,syns det er greit for skala type køyring..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Filma Blizzarden min i dag i løssnøen. Karosseriet passer ikke helt oppå den nå.

                Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                http://www.youtube.com/animatorsimen

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X