Announcement

Collapse
No announcement yet.

En Tiger trenger elektronikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En Tiger trenger elektronikk

    HoHo folkens.

    Tenkte jeg skulle ta en titt under panseret på tiger'n jeg plukka opp for en liten stund siden å se hva som var der. jeg viste det var lite, men den hadde nå i hvert fall noen greie oppegående kasser, Metal belter og luker i metal.

    Noen som har noe gml elektronikk ligende til en heng long ? Går ikke helt el mod med en gang for å si det slik men det kunne vært artig å se om det 'funka' .
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

  • #2
    ..skulle gjerne hjulped deg men det lille jeg har men har bare en extra motor osv i tilfelle en av mine skulle ryke :-/ Sorry ..

    Comment


    • #3
      Har en komplett HL Tiger i deler.
      Alt komplett.
      Rekyl, metallbelter, IR, sender, metall road wheels og girkasse.

      Ser ikke ut til at jeg blir ferdig med den noen gang....
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #4
        jooda NB det blir du vettu , eller er du som meg med alt for mange andre hobby's ?

        AQB: don't worry my friend, du har gitt meg mer en nok

        tror kanskje jeg skal prøve et slik clark board om det er litt igjen etter jul . Tenkte litt på en el-mod også, starte med eco utgaven og plusse på lyd senere.
        Last edited by maxmekker; 20 December 2012, 22:03.
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #5
          .. Lurte litt på denne tk20 jeg også.. Billigere å kjøpe direkte fra HK en via Uk selgeren..
          Ser litt etter Jul jeg også men her blir litt dårlig råd også.... (ble ikke noe bonus på jobb osv..)
          Som trøst så får jeg inn en 1941 Kharkov KV-1 som er bestilt etter mine ønsker ..

          Ellers så ønkser jeg en G o d J u l til alle på tanks forumet..

          Comment


          • #6
            Ser den. Håper på en liten julekonvolutt fra jobben selv, om så går den rett til, tja la meg se, metall belter til king tiger'n, clark board en p3 donor til su76i kittet..

            Eller nei, farken glemte helt bort, eldste man skal jo på polen tur med skolen , 6 lapper, ohh, han må ha regulering også, 30 lapper, og konfirmasjon i mai, orker ikke å tenke på hvor mange lapper , aiaiaia

            God jul og happy tankin a folkens
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X