Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor mange?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    upptagen, dessverre. 3 kids krever sitt.
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #17
      Originally posted by maxmekker View Post
      upptagen, dessverre. 3 kids krever sitt.
      Ta dem med! Neida, joda, neida, ser den.

      Comment


      • #18
        herlig humor . Vi får ha det til gode. Tenkte å få laget et lite tank walk ala dette en dag. http://hobbyhavoc.com/forum/index.php?topic=1908.0 Litt kjedelig å kjøre rundt i hagen alene( har vel egentlig ikke gjort det siden i fjord høst) har et bro kitt snart på vei også som på bilde
        Attached Files
        Last edited by maxmekker; 28 June 2013, 17:50.
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #19
          Mannen har tydeligvis ikke stridsvognsbakgrunn, mener tydelig å huske at gutta i wehrmacht dreide høyre eller venstre ved forsering av hinder, 88ern tåler moder jord dårlig.

          Comment


          • #20
            godt att dette er rc modeller da som er beregnet for og kjøre i terreng
            IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
            Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

            Comment


            • #21
              Flere I Drammen

              Comment


              • #22
                Hvor mange? Har dere et egnet kjøreområde?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nm190 View Post
                  Hvor mange? Har dere et egnet kjøreområde?
                  Vi er to som jeg vet... Et par kjøreområder erdet -- MaxMekker har sikkert noen forslag..

                  Comment


                  • #24
                    Sett opp noe, er der på en par timers varsel.

                    Comment


                    • #25
                      jeg kjører bare bak i hagen. Men jeg tenkte å lage et lite sted bak huset fatters har i sande(Vestfold) her er en test tur fra i fjor
                      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                      Comment


                      • #26
                        Kjøremøte..

                        Originally posted by maxmekker View Post
                        jeg kjører bare bak i hagen. Men jeg tenkte å lage et lite sted bak huset fatters har i sande(Vestfold) her er en test tur fra i fjor
                        Tenkte verksveien på Konnerud. Men lenge siden jeg har vært der. Det er/var fint terreng før og noen kjørte buggy der også.. Kompact hard jord/gjørme med små topper.. Finnes benker for å sitte og spise osv..
                        men litt nær hustander på andre siden av veien..
                        Det finnes/fantes også en søle bane nær mjøndalen før sandtaket og rett før jernbaneovergangen. men igjen, det er lenge siden jeg har vært der .. hva tror du Sti?
                        Vet du om andre steder.. hadde vært best uten bebyggelse synest jeg da..

                        Aquaboss

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X