Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heng Long tiger 1 Hva tror folket om denna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heng Long tiger 1 Hva tror folket om denna?

    Har veldig lyst på en 1:16 tanks, har lest meg frem til att di fleste annbefaler Tamiya men syntes det blir noget dyrt.
    Har ikke tanks fra før heller, så har funnet ut att jeg vil prøve en heng long først, også heller invistere i en Tamiya senere.
    Så lurer på hva dere med peil syntes om den jeg har funnet legger ved en link under her

    MVH Rolf Andreas Aas.



    Last edited by Viking 86; 17 November 2013, 14:28.
    Rolf.Andreas.Aas 86


  • #2
    ka med denne?http://www.radiostyrt.no/showthread....ges-(Prosjekt) med endel upgrades..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Må ha ferdig bygd RTR ellers blir`n bare liggende på skrivebordet her også
      Rolf.Andreas.Aas 86

      Comment


      • #4
        hehe,jo,men får fordelen med å vete kor ting heng ihop då..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Deter sant
          Men, går for en ferdig skrudd sammen en i første ommgang.
          Så får jeg heller finne ut av det underveis
          Rolf.Andreas.Aas 86

          Comment


          • #6
            skal du bare teste, er HL det beste ja.
            ut av boksen har den brio handling, men legger du penger i det finnes det el oppgraderinger som bringer HL tanksene veldig nærme tamiya i handling.
            men på en annen side, da begynner du og komme opp i hva en tamya tank koster.

            tamiya er dyrt men det er alt som har kvalitet i seg uansett hva det er.

            eneste jeg er kritisk til er at det er suftgun kanon, men det er fordi mine egne erfaringer med softgun kanoner er at de er rett og slett noe forbanna skvip.
            IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
            Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

            Comment


            • #7
              Er mest for og se om det er noe jeg kommer til og syntes er gøy og drive med.
              Ser ut som en fin hobby nå utover sene vinterkvelder
              Regna med att det bb gun greiene bare var piss.
              Hadde tenkt te og handle en med det nyeste el systeme (RX-18?) og metall gir og belter osv.
              Da er det vel litt grei handling på di?
              Frister veldig med den jeg har funnet over her også men står ikke noe om el-systemet i den.
              Last edited by Viking 86; 13 October 2013, 21:08. Reason: Skriveleif
              Rolf.Andreas.Aas 86

              Comment


              • #8
                Hallois, det er nok en stander rx18 i den med softgun( bare piss ja ) funksjon. Artig at flere ser på tanks, altfor få som driver med det her i Norge. Litt vanskelig å se om det er metal belter på den fra ebay

                du kan jo titte litt her å se om det er noe som faller i smak. Denne er kanskje litt over i prisklasse men med en del godsaker som gjør den litt mer ready to run en standar heng long, og om et er noe stiller Domeniq opp




                Ellers tror jeg en bruktsjappe i drammen har 2 heng longs på hylla som jeg kunne få for 1500, Walker bulldog og en tiger.( det var i august) De står der sikkert ennå.
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #9
                  Kikka på den i linket var rå den altså men skulle vært early verson men er vel bare air intake som
                  ikke er på late verson? også (hjula).
                  Er det bedre el-system i di med IR system?
                  Tror jeg velger en med IR fremmfor en med bb ihverfall.

                  Di i drammen var di noe særlig var di med 2.4ghz osv?
                  Last edited by Viking 86; 13 October 2013, 21:53.
                  Rolf.Andreas.Aas 86

                  Comment


                  • #10
                    med ir har du i allefall muligheten for litt ekte tank action.

                    nå driver ikke jeg med hl, men er ganske sikker på att ingen av dem kommer med 2,4 med mindre forrige eier har byttet det ut.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment


                    • #11
                      Da for det bli den fra rctank.de. kjekt med ir om det plutselig skulle dukke opp ett treff og dra på
                      Eneste som mangler på den er vel metall belter men det er ikke no stress.
                      Rolf.Andreas.Aas 86

                      Comment


                      • #12
                        det kan jeg kanskje hjelpe deg med

                        Nå har Domeniq masse forskjellig, send han en mail, du kan sikkert 'komponere' din egen.

                        De i drammen var standar HL old School
                        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                        Comment


                        • #13
                          Ja får sende en mail til han
                          Også lurte jeg på det med toll var det bare og spørre han om og trekke fra di 19%?
                          Har lest om det i en eller annen tråd på tanks delen men finner ikke igjen.
                          Rolf.Andreas.Aas 86

                          Comment


                          • #14
                            du kan trekke fra 19% på prisene ja
                            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                            Comment


                            • #15
                              Men må jeg be han om det eller fikser han det av seg selv? Nå blei det masse spørsmål her hehe

                              http://www.rctank.de/product_info.ph...oducts_id=2059 den var grom den å
                              Rolf.Andreas.Aas 86

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X