Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til oppsett av turnigy 9x for tanks styring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp til oppsett av turnigy 9x for tanks styring

    hei har kjøpt en turnigy 9x. denne skal brukes til og fjernstyre en gressklipper av typen spakmarskin. denne klipperen styres på sammemåte som en tanks med et drivhjul på hver side, disse syrer hasighet forover bakover og svingen. samme som beltene på en tanks. det jeg skulle hatt hjelp til var hvordan jeg skal sette opp radioen, sånn at jeg kan kjøre frem bak og svinge med venstere stikke. er dette mulig med den radioen jeg har kjøpt? er det noen som vet hvordan jeg skal få mixet dette sammen?
    pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

  • #2
    Holder på med min, men den har immortal hobbys tank ER software lasta inn,isteden for det vanlige fly/heli oppsett. Det ligger inne en del ferdige templates for tamiya tanks, hooben heng long osv , så kan man tweake de. men det er jaggu nok å sette seg inn i for å få det som man vil .
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      jeg fikk det til og virke. satte den på fly og brukte evelon innstillinger. da funket det
      pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X