Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heng Long tiger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hvor bestilte du i fra ? jeg må melde litt pass på akkurat den typen elmod og programering, men det kan løses.

    du kan f.eks joine oss her :

    Post your Scale RC Tank stuff here, or any RC or Non RC Armoured Fighting Vehicles, Scale Militaria, Diorama and props. No racism. No religion. No politics. Don't hijack threads. Definately NO...


    legg ut noen bilder og spm, så hjelper folk deg der med å få det opp å gå ( det er jeg ganske sikker på )
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #17
      Takk for tipset Fikk svar fra Dominique og etter mye frem og tilbake fikk jeg det til nå er det bare litt finjustering som skal til.

      Comment


      • #18
        PS. Kjøpte alt hos Rctank :P

        Comment


        • #19
          tøft, ser frem til å se
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • #20
            Sånn...da er jeg endelig ferdig med tigeren, vært litt frustrert og er jo tross alt nybegynner når det gjelder dette :P men må si at jeg er fornøyd... Tusen takk for alle gode tips og hjelp Skal prøve å få inn noen bilder og videoer, men sliter litt med å få lastet innpå filmklipp her inne. Men om det er noen som er interessert, så er det bare å se etter dem på "world rc tank community"på face.

            Comment


            • #21
              Noen som vet foressten hvordan man kan få mer røyk av røykmaskinen på tanksen?

              Comment


              • #22
                Har du lagt ut video på fb gruppa ( hva 'heter' du der ? )

                Det var et par av de Svenske som la ut litt bilder i går av en 'supersmoker' , så det spørs om det ikke må krafitgere saker til en den originale
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #23
                  Heter Benjamin Tyssebotn på face... Mente at jeg leste her inne et sted at man kunne få mer røyk om man puttet hyssing nedi røykmaskinen eller noe sånt...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X