Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøre rc stridsvogner og andre militære modeller på Trandum i Pinsen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    søndag her og
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #17
      Var ganske bra på Trandum i helga.
      Litt synd dere ikke fikk noen meter til med plass og kanskje til og med en liten jordhaug.

      Generelt sett syntes jeg ting var ganske dårlig merket og ikke noe tidsskjema, men det kommer kanskje neste år.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #18
        Enig med Nullhjerne , men gutta krutt plukker opp de dårlig tinga og fikser det til neste år.
        Jeg tenker litt høyt. En liten haug med fin sand , som nevnt . Display bord til 1/16 vognene. Jeg har noen ideer der.
        Og spikra klokkeslett på NÅR leo'n skal ut å kjøre , så jeg slipper å løpe skauen rundt for å filme haha


        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #19
          Men gleder meg alt til neste år .
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • #20
            Ingen som har noen bilder av event'en da?
            (Bra video, ikke missforstå.. Bare lettere å få folks oppmerksomhet når det er et bilde av noe radiostyrt osv. )
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #21
              Beklager, tok ikke bilder, da det så veldig stusselig ut. Har bare av 1:1 utstyr. Noe som var utrolig kult.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #22
                Jeg tok heller nesten ingen film fra rc kjøringa, var for opptatt , haha. Også virra jeg rundt sikkert 2 timer etter leo'n for å få noen gode opptak av 'motorlyden' for å bruke senere i min benedini lyd modul. Men Neste år( om det ikke øser ned ) blir alt meget mye mer dokumentert .
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X