Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya M26 Pershing + Multiplex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det synes jeg det er i alle dissa vognene
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #17
      Har fått orden på radio, og liv i alle funksjoner. For å få orden på ledningene, brukte jeg noen smart klips jeg kom over på eBay. I bildet under sitter det en på DMD'en, og har plassert en på siden av høyttaleren, som holder den store Tamiya-pluggen på plass mellom høyttaler og DMD. Andre er plassert strategisk rundt omkring. Ble ikke så verst plass etter dette. Begynner så smått å komme i gang med weathering også. Har fått rust på reservebeltene, og klinte på litt hvit oljemaling på tårnet for å få litt variasjon. Angrer litt på bruk av hvitt. Blir for stor kontrast. Noen anbefaler naples yellow i stedet. I verste fall er det vel bare å kaste en klut med white spirit på problemet.

      Og så har Vallejo klarlakken tatt knekken på airbrushen min, så det er en del ting jeg ikke får gjort før ny lander i postboksen. Grei anledning til å ta tak i Sjefen, og få klint litt maling på han og.

      Click image for larger version

Name:	IMG_1523.jpg
Views:	1
Size:	48.4 KB
ID:	783840Click image for larger version

Name:	IMG_1525.jpg
Views:	1
Size:	70.6 KB
ID:	783841Click image for larger version

Name:	IMG_1530.jpg
Views:	1
Size:	23.3 KB
ID:	783842Click image for larger version

Name:	IMG_1531.jpg
Views:	1
Size:	40.6 KB
ID:	783843Click image for larger version

Name:	IMG_1532.jpg
Views:	1
Size:	31.6 KB
ID:	783844

      -----------
      Tanks: Tamiya T26E3 Pershing
      Biler: Tamiya Unimog 406 U900

      Comment


      • #18
        detta drar seg til. Må si 'sjefen din ser bra ut
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X