Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fixa litt på hobby romet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fixa litt på hobby romet

    Hobby rommet skulle det være



    Her er hva jeg har holdt på med de 2-3 siste ukene. Måtte ha litt mer plass til beltevognene

    Last edited by maxmekker; 24 November 2015, 19:11.
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

  • #2
    Deilig å få rødda opp litt ja. Men ser du har goooood plass til mange hyller også.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      yes, men det er murvegger fra nitten pil og bue , hardt som.... å borre .. har hyller på 'baksiden' av filen , så de skal tilbake dit, bare linet opp for show and shine
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #4
        aha.. jo takk du.. min vegg er også fyllt med hardeste stein som er å oppdrive... også bare "pussa litt" på utsida..
        Greit med gulvtstående
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Er du klar over at du har plass til en liten 1/16 landsby der inne? Ser jo fra videoen at du er godt i gang Fin effekt fra byggeskummet, og kjekt å ha å jobbe med når du går tom for tanks å drive "weathering" med.

          -----------
          Tanks: Tamiya T26E3 Pershing
          Biler: Tamiya Unimog 406 U900

          Comment


          • #6
            jeg har nå 4 plater + en sving som jeg skal skumme og lage litt forskjellig av . har en svær pose rørepinner fra biltema så planen er å lage til en liten bro på en av de også . Kjekt å ha med når man skal på messer å vise frem dissa sakene
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X