Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Tanks i den siste tiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31




    Noen eksempler på lyd og kjøre ferdigheter

    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #32


      Litt vinterkjøring
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #33
        Dette er bare rått Hvordan er holdbarheten på belter og drivlinje generelt på disse?

        Comment


        • #34
          veldig bra vil jeg si. Jeg har hatt lite tull med noen av mine . Om du går for en 'pro' utgave så er jo alt i metall nå om dagen. , hjul/belter/understell/girkasser osv .



          her er en snutt ( til ) av min jagdtiger som jeg plukka opp fra RCButikken. ( NB , jeg har bytta ut girkasse og lydkort )








          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X