Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt verktøy - Hudy eller Xceed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Anbefaler sterkt et lite sett fra Tamiya;
    Banzai Hobby - committed to bringing Japan’s best RC, Plamo (Plastic Model Kit), Gunpla (Gundam Model Kit) and hobby products to your door. You can buy online direct from Japan and Save!

    De lager godt verktøy, noe som er sjelden man finner i 'RC-verktøy' nisjen

    Og når det gjelder 'mindre' skrutrekkere, så kan alt annet enn disse ta seg en bolle;
    http://www.usag-tools.com/prodotti/f...id=329%20N/S8#
    Finner ikke ord for hvor gode dem er å bruke (har middels+ størrelse hender).
    Sitter knall, uansett hvordan en skal bearbeide skruen. Kanskje ikke det billigste settet, men det er absolutt 100% verdt det.


    Er ikke fan av alt dette 'RC-verktøyet'... Er mye som bare er frest ut av aluminium og anodisert...rosa(?) bare for at det skal se kult ut og få kjøpere til å bite på.
    Personlig så har jeg aldri helt sett/skjønt vitsen med knudrete, lilla/rosa/grønne o.l., fullstendig sylindriske 'verktøy', hvor alt av tanker bak ergonomi i utformingen er fullstendig fraværende...

    Som sagt; kan anbefale 'trekkersettet fra Tamiya; har hatt mitt en god stund nå, og alle skruene jeg har brynet dem på har måttet gi tapt

    En ting til; bruk et verktøy feil, og det vil bli ødelagt. -Det gjelder alt, samma om det er billig eller dyrt
    Last edited by skogpekka; 22 July 2009, 02:13.
    "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

    Comment


    • #17
      Har noen trekkere fra hobao, har brukt de mye, og er kjempefornøyd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X