Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte av verktøy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytte av verktøy?

    Har 2verktøysett, ett til ute i feltet som består av litt av hvert og fult Xceed sett hjemme. Det er dette settet som blir mest brukt og selfølgelig mest slitt. Nå er det igjen på tide å bytte tupper pga slitasje slik at de runder og ødelegger skuene. Vet ikke hvor mange ganger jeg har byttet på xceed verktøyet og hvor mange skruer jeg har slitt med... Xceed settet består av ganske mye, men det er jo hex tuppene som jeg må bytte mest pluss litt til. Trodde Xceed skulle være god kvalitet, men nå er jeg ikke så sikker lenger er skiiit lei hele den grønne pryden. Hva ville det beste være? Kjøpe ett helt nytt verktøysett, eller bare erstatte 1,5 2,0 2,5 med bedre trekkere?
    Samtidig begynner felt verktøyet å bli ganske slitt også. Noen meninger om å løse dette på en mest mulig økonomisk måte?

  • #2
    Kjøp Hudy. Beste som er, og ser ikke bort i fra at du kan bruke løse tupper på Xceed.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Hudy tupper passer faktisk Xceed trekkere Ellers bestilt standard trekkere fra MIP for å ha med ute i felt.. Så da er dermed saken løst

      Comment


      • #4
        Jeg har i alle fall vært sykt fornøy med mine trekkere, gjennom flere år.
        Hudy roxxx
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X