Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marui Super Wheelie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Marui Super Wheelie

    Jeg kjøpte ved en feiltagelse på fransk ebay en MARUI SUPER WHEELIE



    bare fordi en på jobben har dilla på vintage RC biler, så måtte jeg søke etter en LandCruiser å trykke på feil knapp... ikke visste jeg at det var Buy NOW! det stod.

    så nå lurer jeg på om det er et miljø for denslags - jeg vet ikke om jeg skal selge den som den er da den i prinsippet er et samleobjekt, eller om jeg skal bygge den.

    Børre
    Børre Bratvold ´72
    // Kyosho Inferno MP5

  • #2
    Ser da ut som en morsom bil det der.
    Grattulerer!

    Flere bilder er ønskelig.

    Comment


    • #3
      Kul bil
      Øystein Vetting - 84. - HPI Baja 5B SS. Spektrum DX3R

      Comment


      • #4
        Bare å bygge og bli med i retro-klassen i 2008! :mrgreen:
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • #5
          Har en slik en stående på hyllen og den var min første bygge bil. Det fantes to utgaver av den og eg har den andre som er med et CJ7 karroseri omtrent identisk men litt frekkere å se til.
          Min står med orginal radio og orginal fartsregulator i. Kan love en ting og det er at det ikke finnes noe særlig med kjøreegenskaper men stillig det er den. Orginal motoren er en 380 men det er plass til 540 i den.
          Det er 24år siden eg kjøpte min.

          Sveinung ( 71mod )
          Sveinung Nå 71mod

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sveinung View Post
            Har en slik en stående på hyllen og den var min første bygge bil. Det fantes to utgaver av den og eg har den andre som er med et CJ7 karroseri omtrent identisk men litt frekkere å se til.
            Min står med orginal radio og orginal fartsregulator i. Kan love en ting og det er at det ikke finnes noe særlig med kjøreegenskaper men stillig det er den. Orginal motoren er en 380 men det er plass til 540 i den.
            Det er 24år siden eg kjøpte min.

            Sveinung ( 71mod )
            Kunne du lagt ut noen bilder av bilene, slik at vi har noe å sikle etter?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Marder Beetle View Post
              Kunne du lagt ut noen bilder av bilene, slik at vi har noe å sikle etter?
              min er jo original i poser legger ved det ene bildet jeg tok av innholdet

              Sveinung: hva som er gjevest å se på er jo som baken jeg har dilla på LandCruisere så jeg må si jeg liker denne varianten bedre.

              B
              Attached Files
              Børre Bratvold ´72
              // Kyosho Inferno MP5

              Comment


              • #8
                Du har nok rett i at vi alle har forskjellig smak og det skal vi vel være glad for.
                Du får slite den og kose deg med byggingen.

                Sveinung
                Sveinung Nå 71mod

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bebe View Post
                  min er jo original i poser legger ved det ene bildet jeg tok av innholdet

                  Sveinung: hva som er gjevest å se på er jo som baken jeg har dilla på LandCruisere så jeg må si jeg liker denne varianten bedre.

                  B
                  Nå var det bilene til Sveinung jeg mente da!
                  Ser vel at det var han jeg quotet?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vetting View Post
                    Kul bil
                    fiks signaturen din!ellers kan en moderator stenge kontoen din
                    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Rocky View Post
                      fiks signaturen din!ellers kan en moderator stenge kontoen din
                      http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...egler+signatur
                      Hva er galt med signaturen min?
                      Øystein Vetting - 84. - HPI Baja 5B SS. Spektrum DX3R

                      Comment


                      • #12
                        OPPS TRYKKET PÅ FEIL!:razz:
                        det var ment til sveinung
                        MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                        Comment


                        • #13
                          Land Cruisere FJ40/BJ42 er tidenes feteste bil. Hands down.
                          Jeg har selv en slik i 1:1 (Bebe, du har kanskje sett den i garasjen min på nlck.no), og har bygget en av en Bruiser og går med planer om å bygge om en av Wild Willy'ene mine med Marui karosseriet du nå har kjøpt.

                          Noen av Land Cruiser prosjektene mine:

                          Mer bilder -Cruiser Bruiser



                          Ellers har jeg to stk NIB Grip Eida fra slutten av 70-tallet/begynnelsen av 80-tallet.



                          Mer bilder -Grip Eida Land Cruiser FJ40 fra 1980

                          Marui hadde to stk Land Cruisere:




                          (og to stk Jeep'er - her er den ene)


                          Dette er et karosseri fra Joustra som jeg restaurerer og skal bruke på et XC chassis.





                          Hva betalte du for Marui kit'et forresten Bebe? Jeg vet om et par NIB kits som er til salgs...
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Vet at disse settene kostet omtrent 700.-kr i sin tid og det var nok det den gangen.
                            Sveinung Nå 71mod

                            Comment


                            • #15
                              Vel, gammel Marui har aldri tatt av mht pris - vet om en NIB Marui Super Wheelie LC til 1850,- fra en seriøs overseas selger. Frakt kommer seff i tillegg...
                              ...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X