Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lexan karosseri til vintage Tamiya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lexan karosseri til vintage Tamiya

    Ble ikke klar over dette før i går. Parma lager faktisk Lexan karosserier til Grasshopper, Lunch Box og Midnight Pumpkin!

    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

  • #2
    Parma lager også Ford F150 likt det Tamiya brukte på Ranger XLT (SRB) og Blackfoot/Super Blackfoot.


    Kamtec.co.uk lager også leksan karosserier til gamle Tamiya biler. De har blant annet Avante, Astute, Egress, Forg, Sand Scorscher (Boble), Rough Rider og Porsche 959.


    Men siden Tamiya har gitt ut endel biler på nytt så finner du bla. Grasshopper, Lunchbox og Midnight Pumpkin (alle i hardplast) på eBay. Samme gjelder Hornet, Frog (begge i leksan) og andre biler Tamiya har gitt ut på nytt.
    Ole Morten Røed ('80)

    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte meg Parma sitt Lunchbox karosseri sist jeg bestilte fra Tower, det er utrolig tynt så vi får se å lenge det holder...

      Har tenkt å bruke dette karosseriet på min re-re LB til våren.
      Karosseriet er temmlig likt, bare litt forandringer på hjulbuene...
      Masse Tamiya...... DX3.0
      http://www.norcc.com/

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X