Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er riktig, så lenge du ikke regner Bullhead (58089) som Buggy
    Siste RC modell som ble lansert av Tamiya i 1990 var 58091 Nissan 300ZX IMSA GTO

    Lars

    sigpic

    Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

    Comment


    • Kom igjen folkens, dere må melde dere på Retro løpene, dette blir gøy!

      Påmelding her:


      - Når du trykker linken over kommer du til en oversikt over løpene som arrangeres i Oslo.
      - De to øverste er de som gjelder Retro, dvs 20. og 21. juni.
      - Trykk på "Raceregistration" helt til høyre for enten 2WD eller 4WD.
      - Siden du da kommer til fylles inn med dine detaljer.
      - Velg "2wd Retro Buggy" eller "4wd Retro Buggy" (avh. av dagen du valgte) i det øverste feltet (nedtrekksliste).
      - Kun det som er merket med (*) er nødvendig å fylle inn.

      Det er ikke påmelding til Utstillingen av Retro biler, det er bare å komme på lørdag.

      For de som tviler: Her er bilder fra fjorårets Retro og NM runde:



      Flere bilder her: http://pics.tamiyabase.com/#home

      -Lars
      Last edited by larbut; 24 May 2009, 11:40.

      sigpic

      Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

      Comment


      • hehe ser morro ut

        hei

        hva er vanlig oppmøte på 2wd og 4wd løp? samt retro løpa? kjørte buggy fra 86-91.. nasjonalt og nordisk. ble litt ivrig når jeg kom over tråden her..

        Tommy
        Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

        Comment


        • Originally posted by TommyL View Post
          hei

          hva er vanlig oppmøte på 2wd og 4wd løp? samt retro løpa? kjørte buggy fra 86-91.. nasjonalt og nordisk. ble litt ivrig når jeg kom over tråden her..

          Tommy
          Vanlig oppmøte på NM rundene skal jeg være forsiktig med å si noe om, da jeg bare har sett den ene runden i fjor, men da var det vel rundt 15 sjåfører i hver klasse. Mange av disse stilte i både 2WD og 4WD.
          Retroløpene i fjor hadde 5-6 sjåfører i hver klasse (vi trenger flere!!), også her var det stort sett de samme som kjørte begge klassene.

          Her finner dy SHY sin rapport fra arrangementet i Oslo i fjor: http://www.ymr.no/2NMR08.htm

          Ta med de gamle bilene, og delta i Retro løpene, det var mye moro i fjor

          -Lars

          sigpic

          Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

          Comment


          • Heisann og takk for sist!

            Stiller i år også!

            Vi blir 3 pers, Lars Erik, kollega Leif og meg.

            Vi stiller med henholdsvis Kyosho Optima Mid, Tamiya Boomerang og Tamiya Thundershot.

            Vurderer 2wd retro også..

            Gleder oss!

            Comment


            • Helt TOPP!
              Husk å melde dere på Retro løpene her: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?hId[1...La=en&dFi=oslo


              -Lars

              sigpic

              Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

              Comment


              • Alle dere som har tenkt å kjøre Retro I Oslo 20-21/6:

                Ikke glem at dere må melde dere på her : http://www.myrcm.ch/myrcm/main?hId[1...La=en&dFi=oslo
                Det er en del som har meldt seg på i 4WD, men jeg er foreløpig alene i 2WD

                Husk at det er Retro utstilling på lørdagen. Ta med de gamle bilene dere har og la dem få litt heder og ære!

                -Lars

                sigpic

                Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                Comment


                • Til utstillingen kan disse modellene være aktuelle for meg å ta med:



                  Vi får se hva jeg får plass til i bilen

                  -Lars

                  sigpic

                  Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                  Comment


                  • Rc-timing, får man ikke lov til å gjøre forandringer/slette påmeldinger der?
                    Gammel mann med m-chassis

                    Comment


                    • Originally posted by BT50 View Post
                      Rc-timing, får man ikke lov til å gjøre forandringer/slette påmeldinger der?
                      Det vet jeg dessverre ikke, men det ser ikke slik ut... Kanskje SHY vet ?

                      -Lars

                      sigpic

                      Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                      Comment


                      • Fant ut av det. Hvis man har registrert seg uten å logge seg på får man ikke gjort forandringer.
                        Gammel mann med m-chassis

                        Comment


                        • Vi gleder oss og vi skal ta med oss det vi har av gamle godsaker!

                          Larbut, det blir en fornøyelse å se nærmere på bilene dine!

                          Skal få sistemann til å melde seg på nå. Litt styrete å måtte logge seg inn for å registrere, men det må en tåle.

                          Vurderer 2 wd også, men har kun en aktuell kjørebil i denne klassen. Tør ikke slippe løs mine to 2wd shelf queens.

                          Comment


                          • Synes for øvrig at den nye avstikkeren "the cliff" bør droppes i retroløpet..

                            Den tradisjonelle banen holder i massevis for gamlegutta

                            Hva mener dere andre om dette?

                            Larbut? SHY?

                            Comment


                            • Originally posted by Timsi View Post
                              Synes for øvrig at den nye avstikkeren "the cliff" bør droppes i retroløpet..

                              Den tradisjonelle banen holder i massevis for gamlegutta

                              Hva mener dere andre om dette?

                              Larbut? SHY?
                              Det er jeg helt enig i. Etter å ha sett videoen fra testkjøringen er jeg rimelig sikker på at de gamle bilene ikke tåler hoppet ned fra fjellet.

                              -Lars

                              sigpic

                              Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                              Comment


                              • Ingen fare gutter!

                                Vet ikke hva jeg rekker... om jeg får tid så skal jeg lage en smal rampe ned.

                                Alternativt kjører dere bare den gamle sløyfa (vi legger bildekk der som kan fjernes mellom heatene)
                                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                                Besøk mitt showroom

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X