Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg stiller med en ny Subrau Brat, med sport tuned motor, demper foran og muligens sand viper hjul, hvis jeg finner noen passende dekk.

    Moro å få en så gammeldags bil til å gå bedre.

    Jeg tar også med en Tamiya Countach og en (original) Subraru Brat, ikke noe spesielt med disse annet enn at jeg kjøpte de nye for 25 år siden og kan fortsatt kjøre med de!
    Jon.

    Comment


    • #17
      Allright!!!

      Meld deg på her: http://www.ombk.no/index.php?pamelding
      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • #18
        Vi kjører en klasse "Kaos" for de yngste også sammen med NM-runden. Ett på lørdag og ett på søndag. Alle får førsteplass!
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • #19
          da e fint at du hører på meg ytternes.... hahaha
          melder på en liten gutt som er veldig optatt av å vinne, så det at alle får førsteplass
          er helt supert..
          håper at det blir en del deltagere da slik at dette kan gjennomføres..
          Arild (1980)Radøy RC
          BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

          Comment


          • #20
            Må vel melde på en eg og da slik at han ikke blir lei seg.
            Hadde tenkt at han kunne kjøre retro men da kan han kjøre sin egen bil da

            Stiller fortsatt i retro selv da med høye hjulløft
            Last edited by Sveinung; 29 May 2008, 01:35.
            Sveinung Nå 71mod

            Comment


            • #21
              Godt, godt! Får dere med noen flere?
              Life's too short to go slow! www.ymr.no

              Besøk mitt showroom

              Comment


              • #22
                Her er mine to for Vintage klassene:
                Rough Rider med standard Silver Can, fullt ut kulelagret, tidsriktige opp-ned dempere, Super Champ styrestag og "torsjonsaksler". Køres med nytt radioutstyr og ESC.

                Avante 2001 i standard utførelse med DynaTech 19 turn. Kjøres med tidsriktig Tamiya Adspec radio og ESC.

                Så, vis hva dere stiller med folkens!

                -Lars
                Attached Files

                sigpic

                Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                Comment


                • #23
                  Kanon Lars!

                  Men folkens - dere må melde dere på!!! www.ombk.no
                  Life's too short to go slow! www.ymr.no

                  Besøk mitt showroom

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by larbut View Post
                    Så, vis hva dere stiller med folkens!
                    Subaru Brat Re-release, med TeamCRP demperfester foran og bak, kulelager, sport tuned motor, og yeah racing dempere foran. Muligens med noen andre hjul/dekk.

                    Karosseriet (lexan) blir blått når det en gang blir ferdig...
                    Attached Files
                    Jon.

                    Comment


                    • #25
                      Übercool!
                      Life's too short to go slow! www.ymr.no

                      Besøk mitt showroom

                      Comment


                      • #26
                        mulig jeg får litt tid til å installere elektronikken i min Superlative Conspiracy Scorcher, så da er det i allefall større sjanser for at jeg dukker opp...






                        ...

                        Comment


                        • #27
                          Just Do It!
                          Life's too short to go slow! www.ymr.no

                          Besøk mitt showroom

                          Comment


                          • #28
                            Reglement

                            Tjena

                            Ble oppfordret til å melde meg på dette, og har endel spørsmål. Bilene mine er sikkert ok, en Team Losi JRxPro og en første årgang Kyosho Lazer ZX. Men jeg ser mange andre steder at det skrives om enhetsdekk? Er dette noe som gjelder retroklassen også? Har masse gamle Schumacher og andre dekk som fungerer greit ennå, og har heller ingen løse felger å sette nye dekk på...

                            Har også forstått det som at det er noe klassifisering av batteripakker? Jeg har 8 pakker med NIMH 3000-3300 mah og 2 pakker 2400 mah NICAD. Kan disse brukes i retroklassen?

                            Ser også at det er krav til motorer. Tror ikke jeg har noen 19T liggende lenger, men en bråte 17T, 16T, 14T, 12T og endel 27T stock touring børstemotorer. Hva kan brukes av dette , om noe?
                            Hva er denne Tamiya motoren som nevnes for noe sak?

                            Jeg er heller ikke medlem i noen klubb, og har ikke lisens.

                            Regner med at det holder med 2 forskjellige 40 fm frekvenser 40 665 og 40685?

                            Kan noen fortelle meg hva jeg evnt. må skaffe meg for å få stillt til start?

                            Når er siste påmeldingsfrist?

                            Gidder liksom ikke å blakke meg for å være med på dette heller
                            Last edited by Boyracer; 11 June 2008, 08:47.
                            Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Boyracer View Post
                              Tjena

                              Ble oppfordret til å melde meg på dette, og har endel spørsmål. Bilene mine er sikkert ok, en Team Losi JRxPro og en første årgang Kyosho Lazer ZX. Men jeg ser mange andre steder at det skrives om enhetsdekk? Er dette noe som gjelder retroklassen også? Har masse gamle Schumacher og andre dekk som fungerer greit ennå, og har heller ingen løse felger å sette nye dekk på...

                              Har også forstått det som at det er noe klassifisering av batteripakker? Jeg har 8 pakker med NIMH 3000-3300 mah og 2 pakker 2400 mah NICAD. Kan disse brukes i retroklassen?

                              Ser også at det er krav til motorer. Tror ikke jeg har noen 19T liggende lenger, men en bråte 17T, 16T, 14T, 12T og endel 27T stock touring børstemotorer. Hva kan brukes av dette , om noe?
                              Hva er denne Tamiya motoren som nevnes for noe sak?

                              Jeg er heller ikke medlem i noen klubb, og har ikke lisens.

                              Regner med at det holder med 2 forskjellige 40 fm frekvenser 40 665 og 40685?

                              Kan noen fortelle meg hva jeg evnt. må skaffe meg for å få stillt til start?

                              Når er siste påmeldingsfrist?

                              Gidder liksom ikke å blakke meg for å være med på dette heller
                              Tjäna grabben!

                              Alt ordner seg!
                              1) dekk - hva du vil
                              2) batteriene dine kan du bruke
                              3) putt inn 17T i 4WD og 27T i 2WD (egentlig 19 max i 4WD men du skal få disp. Uten timing da)
                              4) du trenger ikke klubb el. lisens for retro
                              5) frekvenser ok
                              6) frokost og komme deg til banen
                              7) frist for påmelding 1 uke før løpet

                              Retro er en "showklasse", just for fun! Det viktigeste her er at vi har det sosialt og gøy - og at vi får sett disse klenodiene i bevegelse

                              NM-runden 2WD og 4WD følger NMFs regler, se www.motorsportforbundet.no

                              GO!
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • #30
                                Supert!

                                Får jeg meldt meg på uten lisens og klubb altså, så ut som om de feltene måtte fylles ut i skjemaet? Skal prøve å melde meg på så får vi se Er det 250 kr pr. bil/klasse?
                                Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X