Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Boyracer View Post
    Det var en smule morsomt å få kjøre løp med mine gamle go`buggyer fra ca 1989 Det hadde jeg aldri trodd, og de fungerer jo temmelig bra fortsatt! Jeg bor på Grorud ennå, prøvde å ringe deg fra et Skinummer istad.
    Jasså? Jøss. *lete etter den fordømte telefonen*
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #62
      NB! Alle som har bilder eller video fra helgen - send det veldig gjerne til meg!
      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • #63
        Var en flott løpshelg dette og skikkelig artig med retro løp og utstilling og det hele. Satser på enda flere blir med neste gang

        SHY; genialt at du/dere har fått dette igang
        - Jostein Helland -
        www.tnrc.ipublish.no

        Comment


        • #64
          Originally posted by SHY View Post
          NB! Alle som har bilder eller video fra helgen - send det veldig gjerne til meg!
          He he, jeg har over 300 bilder av buggy'er som flyr, lander, krasjer, ruller, svinger og gasser! Jeg skal få lagt dem ut et sted som alle kan få tak i dem, men det tar litt tid...

          -Lars

          sigpic

          Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

          Comment


          • #65
            Neste år lover vi flat, nypreppet bane! Og elementer som "The Cliff" og "The Compression"...

            Kanskje vi da også skal få til en "Climb Contest"... vent og se!

            Mht. retro: vi kan godt legge inn et heat hvor man også kjører på asfaltbanen med banebiler...
            Life's too short to go slow! www.ymr.no

            Besøk mitt showroom

            Comment


            • #66
              Originally posted by SHY View Post
              Neste år lover vi flat, nypreppet bane! Og elementer som "The Cliff" og "The Compression"...

              Kanskje vi da også skal få til en "Climb Contest"... vent og se!

              Mht. retro: vi kan godt legge inn et heat hvor man også kjører på asfaltbanen med banebiler...
              Da må jeg vel ratt dra frem den blodstrøkne Ass RC12 glassfiberbilen min også da, med karrosseri lakkert av han derre typen som lakkerte på Small Size i gamledager, var det Erik Villock han het eller noe sånt?

              Så at det gikk greit unna på filmen ja
              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

              Comment


              • #67
                Huske no at æ som guttonge såg ein CanAm Lola med schvartmotor i fuillt driv i gata... dæsken døtte kor det gjekk! Så småstein spruta rointt øran!
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment


                • #68
                  Da har jeg lasta opp mine bilder.
                  Dere finner dem her pics.tamiyabase.com

                  Jeg har bare lastet opp alt jeg hadde på kameraet, så dere får lete om dere finner noe kjent

                  -Lars

                  sigpic

                  Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                  Comment


                  • #69
                    Kjempebra bilder Lars! Og kjapt levert!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • #70
                      Jeeesus der var det mange flotte bilder av "det gamle ZX rælet"! Har aldri sett noen av mine biler på den måten der. Den så jo ikke værst ut i action, selv med det grelle karosseriet.. Synd det ikke var noen bilder av Losien på banen, men da var du vel opptatt med ditt God fotograf!!
                      Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by larbut View Post
                        PSS: så var det å logge seg på ebay og søke etter deler... (og en 501X )
                        Köpa 501X... Ska man tolka det som att du blir med på "vanliga" race också, eller ska den bara stå och glänsa på hyllan?

                        Originally posted by larbut View Post
                        Da har jeg lasta opp mine bilder. Dere finner dem her pics.tamiyabase.com
                        Mycket bra. Tack!
                        Daniel Solin. 1980. Oslo.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by solle View Post
                          Köpa 501X... Ska man tolka det som att du blir med på "vanliga" race också, eller ska den bara stå och glänsa på hyllan?
                          Hvis jeg kjøper, så skal den ikke stå på hyllen, men kjøres hardt i vanlige Race.
                          Men jeg må finne ut hva klubben her i Kristiansand holder på med før jeg evt. kjøper bil. Hvis jeg kjøper, så blir det uansett Tamiya!

                          -Lars

                          sigpic

                          Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                          Comment


                          • #73
                            Tamiya kommer snart med en proff 2WD også, den vil ha likhetstrekk med X-6'en som jeg kjører (midtmontert motor)
                            Life's too short to go slow! www.ymr.no

                            Besøk mitt showroom

                            Comment


                            • #74
                              Pokker ta deg Svein Harald, nå har jeg begynt å surfe etter retro på ebay...! Fant en ubrukt JRx2 førsteutgave som jeg absolutt ikke trenger, men ender vel med at jeg kjøper den og sikkert flere

                              Kommer retroklassen til å bli kjørt fast fremover? Isåfall er jo det en fin unnskyldning til å kjøpe biler og delebiler Fant også en Kyosho Lazer ZX Sport her



                              Dette er etterfølgeren til min sto det på wikipedia, noen som vet om ting passer om hverandre, og hva som er av oppgraderinger/endringer kontra min ZX?
                              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                              Comment


                              • #75
                                LOL! "Ebay kjøret" ja... velkommen etter! Jeg er NESTEN avruset igjen nå, men det ble vel en sånn ca. 20 retro-biler i høst fra FleaBay... Ble en AYK Buffalo NIB her for en uke siden...

                                Ellers så har jeg det jeg trenger for å få til komplette:
                                -Turbo Scorpion
                                -Tomahawk
                                -Beetle

                                Jeg er 99% sikker på at du ryker på en moderne buggy også! Etter min mening var du den med mest tenning av alle denne helgen!!! Hvem er det du prøver å lure egentlig? LOL!

                                NB! Sjekk www.gixen.com!

                                Vi har jo "20 kroningen" som kjøres på Bukta hver måned (klubbløp). Vi kan sikkert få til et retro-heat der. Hva sier du Sabben?
                                Last edited by SHY; 1 July 2008, 11:06.
                                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                                Besøk mitt showroom

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X