Announcement

Collapse
No announcement yet.

vintage?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vintage?

    Noen vintage-fans her? ser ut til at jeg kanskje får klørne mine i en skikkelig godbit.. en ubygget *********** (vil ikke ut med merke/type før jeg vet jeg får den). Problemet er at karosseriet ikke er klippet/lakkert.. noen her som vet om noen som er gode på karosseri? skal se så originalt ut som mulig i forhold til tegningen på esken.. Når jeg styrer med karosseri blir det alltid et eller annet fuckup, og denne gangen vil jeg ikke drite meg ut..
    Har forresten en vintage-bil til.. en porsche 911 slant nose fra kyosho.. den har jeg laget karosseriet på, og den ble faktisk ikke så verst, men kunne nok vært litt bedre Denne bilen er vel fra 87..

    mvh oddi

  • #2
    Sleng ut noen bilder da så vi kan ha noe å se på
    Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
    Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

    Comment


    • #3
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • #4
        hadde noen bilder av den jeg har laget, men finner de ikke nåskal nok få tatt noen etterhvert, hehe. Fant imidlertid en på tamiyaclub, og min er vel i prinsippet helt lik, bortsett fra at jeg har lakkert fuchs-felgene slik de skal være, alu-fargede kanter og sort senter..



        jeg har også esken til bilen, og den har naturligvis aldri rullet en meter

        mvh oddi

        Comment


        • #5
          haha, drit og dra, blir outbid'a hele tiden nå, så da gidder jeg ikke mer. 610 dollar for en rcbil er litt mer enn hva jeg kunne tenkt meg å betale nå i disse regning-tider, så da får det heller gå.. hadde dette vært midt på sommern og feriepenger + skattepenger hadde vært i hus kunne jeg bydd til krampa tar meg, men nå er nok ikke det noe alternativ hvis noen andre er interessert, er dette linken: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ht_2144wt_1165
          hadde en sånn selv på åttitallet. goddamn så kul den er

          mvh oddi

          Comment


          • #6
            3700,- er vel kanskje litt i overkant av hva den er verdt?
            Nå har ikke jeg noe kjennskap til den bilen men uansett så er det jo en gammel bil men siden den er blitt veteran så er den vel kanskje verdt såpass?
            Ikke i mine øyne hvertfall men sikkert noen som syns den er verdt det.
            Signatur
            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

            Comment


            • #7
              Originally posted by H.M.Kongen View Post
              3700,- er vel kanskje litt i overkant av hva den er verdt?
              Nå har ikke jeg noe kjennskap til den bilen men uansett så er det jo en gammel bil men siden den er blitt veteran så er den vel kanskje verdt såpass?
              Ikke i mine øyne hvertfall men sikkert noen som syns den er verdt det.
              tja, tror nok ikke den kommer til å synke i verdi ihvertfall, kyosho optima-bilene var jo ekstremt raffe saker for sin tid, med beltedrift, 18 kulelager, krengestag foran og bak, alu-chassie +++

              mvh oddi

              Comment


              • #8
                hm...har en kyosho turbo optima mid eg...e vel 20+år den..har hatt den sia ny..+en 15-20 år gammal kyosho 2wd corvette nitro onroad.. va artig med optimaen i min barndom jalfall..va ganske rå i forhold til hornet og grasshopper osv som kompisgjengen kaurde...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  En 99% strøken Losi Jrx pro er kansje verdt litt den også da?. Jeg kjørte 3 nm løp inne i Junior eller var det debutant det het. Den er utrolig lik dagens biler og rocka for 20 år siden. Husker jeg hadde Optima mid og Den første cougaren årene før.
                  T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                  Comment


                  • #10
                    har en kyosho nitro tracker jeg som er fortsatt i bruk og en inferno 10 (konvertert til gatebil).Click image for larger version

Name:	nitro_tracker.jpg
Views:	2
Size:	71.9 KB
ID:	771590
                    living in the fast lane

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X