Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spennende! Nye re-release fra Tamiya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tamiya XR311

    Nå ser det ut til at den gamle XR311 er på vei ut i markedet igjen.
    Denne ble lansert i 1977 (jeg hadde den!), deretter i år 2000 og sansynligvis nå også i 2012.

    Tamiya 58044



    Link til bilen hos STELLA
    Last edited by Kesku; 17 January 2013, 08:19.
    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #17
      Ligger på tamiyausa sine sider også Også kommer det cooleste karosseriet på etførr min del latterlig chassis.. Men MÅ nok ha det, VW type2 split screen Håpa det kommer løs body å

      Originally posted by Kesku View Post
      Nå ser det ut til at den gamle XR311 er på vei ut i markedet igjen.
      Denne ble lansert i 1977 (jeg hadde den!), deretter i år 2000 og sansynligvis nå også i 2012.

      Tamiya 58044



      Link til bilen hos STELLA
      Espen Jensen
      -----------------------------------------------------
      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

      Comment


      • #18
        surf`s up
        living in the fast lane

        Comment


        • #19
          Tamiya Golf Mk.1

          Tamiya 84316. Veldig spennende



          sigpic Kenneth Skulstad
          70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

          Comment


          • #20
            Er så spennende at det er en i en pappeske ett sted i Østen, med mitt navn på.
            Ubygd M05 uten karosseri og felger til salgs om en ukes tid
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • #21
              Bra! Og så var det jo veldig hyggelig priset denne Golfen, kun $95!

              sigpic Kenneth Skulstad
              70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

              Comment


              • #22
                Jepp.
                MEn så må man jo fylle opp med annet stash også da, når man først er i utlandet og handler. Så billig blir det aldri
                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                -
                Röhrl

                Comment


                • #23
                  Det var så billig at jeg tror nesten lommeboka mi må blø :/
                  Har ikke m-chassie fra før, og har litt lyst på det.

                  Så det er fare for at det kanskje kommer en pakke min vei også.

                  -Thelle-

                  Oppdatering: Det ble handel, men ikke kjøpt med noe ekstra moro. Det får det evt bli litt av senere. Denne blir neppe bygget for denne sessongen uansett. For mye annet moro å styre med
                  Last edited by Thelle; 22 March 2013, 19:19.
                  Tamiya entusiast!
                  TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                  Comment


                  • #24
                    The FOX!

                    58577 1/10 Nova Fox

                    Denne har jeg, og sikkert mange andre, ventet på

                    News today of a forthcoming 58577 Nova Fox. This has really got my juices flowing and I thought it deserves a topic to itself. The origin of the word Nova is New. New Fox? My ideal would be a modern Fox in keeping with the vintage one on a new 2WD chassis. A Fox MkII. The Nova Fox could be absolu...








                    sigpic Kenneth Skulstad
                    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                    Comment


                    • #25
                      Fadern altså...
                      Denne tråden gir meg lyst til å kjøpe biler konstant...



                      .................................................
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X