Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min gamle Ultima Pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min gamle Ultima Pro

    1987-modell Kyosho Ultima Pro med nytt karosseri, dekaler og bakdekk fra Marwan RC, og nye originale fremdekk.

    Har bestilt noen nye kulelager og litt smådeler som er slitt. Fjærene er frkytelig harde, og bilen er kort sammenlignet med moderne biler (tror jeg). Undersiden av chassiet er skikkelig ripete, så hvis jeg finner en ny på Ebay så bytter jeg det ut.

    Mulig jeg kjøper noe billig børsteløst elektronikk til den så den blir kjørbar også.

    Attached Files
    Last edited by tahustvedt; 31 December 2011, 12:28.

  • #2
    heysann du
    sinnsykt pen kyosho du har der!!!har du restaurert den ..eller er den orginal stand?

    har også en gammel kyosho bil forsalg...om du skulle være intressert i det?viss du driver å restaurere.
    sjekk ut linken..så finner du ett bilde av den i bildelista
    cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
    hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

    Comment


    • #3
      Bakdekkene, karosseriet og vingen er reprodusert. Resten er originaldeler.

      Comment


      • #4
        Har byttet færearmer, kulelager, chassis, motordeksel og de ødelagte belgene i demperene. Strøken nå.

        Comment


        • #5
          En kamerat har en slik lite brukt vintage Ultima Pro og en enda eldre Ultima (med smale chassie), kan sikkert videreformidle om noen ønsker kjøpe ?

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X