Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schumacher Shotgun trenger nye felger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schumacher Shotgun trenger nye felger

    Noen tips til hva som kan passe? Har allerede fått tak i 4 nye dekk men trenger 4 nye 2.2 felger som passer til hubbene, de har litt sært mønster.

    Forøvrig interessert i tilfeldige deler til denne bilen, gjerne PM meg med det du har tilgjengelig.
    Last edited by Corvinus; 8 January 2012, 00:36.

  • #2
    Disse felgene har den gamle firespors flensen til Schumacher på både frem- og bakfelg og passer 2.2" buggydekk: http://www.ebay.com/itm/180767458892...84.m1439.l2649
    Last edited by tahustvedt; 8 January 2012, 02:36.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tahustvedt View Post
      Disse felgene har den gamle firespors flensen til Schumacher på både frem- og bakfelg og passer 2.2" buggydekk: http://www.ebay.com/itm/180767458892...84.m1439.l2649
      Supert - takk, dette hjelper meg masse! Ante ikke hva drive systemet het engang.

      Comment


      • #4
        Jeg har de hjula selv til min gamle Procat. Det er buggyhjul med smalere bredde fremme.

        Comment


        • #5
          Mulig jeg går for 4x bakfelger, så blir det litt mer trucklike. Burde kunne passe truck dekkene greit også vel.

          DOBBELEDIT: Sendte til Norge så fort jeg registrerte meg på eBay. Håper det er riktig prong drive størrelse, da det finnes hvertfall 2 størrelser.
          Last edited by Corvinus; 8 January 2012, 11:52.

          Comment


          • #6
            Fikk felgene, men syntes ikke det ble så bra. Har istedet konvertert alle hubbene til hex og fant 4 andre sexy dekk til den. Var bare å drille hull i eksisterende aksel til å stikke inn en avkappet typisk hex aksel og lage hull på tvers gjennom der igjen og lage en stål-pin som gikk gjennom og tre over metalloverlegget over der igjen. Sterk og solid løsning - ser fabrikklaget ut og er godt fornøyd med det.

            Foran var det enklere, var bare å skifte ut hele hubbene. Det begynner å bli bra nå.

            Comment


            • #7
              Sluttresultatet. Stort sett ferdig med den nå siden jeg har bestilt ny bil jeg vil bruke tid på fremover så da blir den parkert i hylla ei stund. Det du ser under er orginalt en Schumacher Shotgun. 100% plukket fra hverandre og rengjort. Konvertert til hex nav og har tatt hjulene fra Losi Strike samt dempere. XL5 lipo cutoff ESC. 2,4ghz radio. Truck body fra HPI racing. Schumacher vinyler fra PandaGFX. Artig bil.

              Click image for larger version

Name:	2012-02-17 21.16.10.jpg
Views:	1
Size:	66.7 KB
ID:	776646Click image for larger version

Name:	2012-02-17 21.16.38.jpg
Views:	1
Size:	67.2 KB
ID:	776647Click image for larger version

Name:	2012-02-17 21.16.49.jpg
Views:	1
Size:	68.8 KB
ID:	776648

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X