Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hornet/Grasshopper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    pigg

    pigg
    bjørn røst
    73 mod

    Comment


    • #47
      du posta jo det samme bilde på forrige side?
      Alexander Eriksen.. -91Modell
      #Farsund RC klubb#

      Comment


      • #48
        Ha ha ha! Sinnsykt kuule hjul! Hva har du gjort egentlig?

        Mvh. Anders
        Anders Auke, 1979. Svak for eldre elktrobiler. Litt lat, er med for morro skyld

        Comment


        • #49
          pigg...

          har bare pigget dem litt,,30 stk pigg pr dekk
          bjørn røst
          73 mod

          Comment


          • #50
            Det svarte og sølvgrå karrosseriet med grønt gitter gir grasshoppa et skikkelig autentisk preg. Ser mye mer ut som de desert buggyene i den versjonen.

            Nesten som om den skulle vært hentet ut fra mad max II
            Tamiya Grasshopper - Tamiya Dark Impact - Tamyia M-03R "Beanmobile" - HPI Micro RS4 - Traxxas Bandit VXL - Tamiya Hotshot - Tamiya Lamborghini Countach 500 (Under bygging)

            Comment


            • #51
              pigg

              hei..ikkje sant,må jo ha striper på kjærra..blir et sabla arbeid å få løs gitter,har skrudd fast og limt med limpistol.får et nytt karosseri i dag så da må jeg lakke på nytt igjen,tur jeg går for limegrønn å sort kanskje,har felger foran/bak som er krommet,og foran/bak felg som er grønne og kvite,og et par helt kvite..
              bjørn røst
              73 mod

              Comment


              • #52
                Jeg var sjuk idag, og dro ikke på skolen, og da hadde jeg litt tid til overs, så da tenkte jeg at jeg skulle ta en tur på loftet å sjekke om jeg fant noe moro
                Og jaggu, det gjorde jeg. Fant en Tamiya Hornet, er det ikke det den heter?
                Den er komplett, og er nok gjennglemt fra forrige eier. For ingen av oss i huset har verken sett eller hatt en sånn :wink:
                Den lå helt klemt litt nedi isolasjonen innerst i et hjørne i en svart søppelsekk.

                Ser litt skabbete ut, men kan jo prøve å få den ren og pen igjen
                Skal nok fjerne lakken fra karosseriet og lakkere det på nytt igjen også.










                Jørgen | Savage X

                Comment


                • #53
                  hmm

                  den har jo helt identiske deler som min gamle grasshopper,du får kjøpe inn nye deler å pusse den opp..du finner jo deler hos nortrading.no og hos hobbymannen.
                  bjørn røst
                  73 mod

                  Comment


                  • #54
                    driver og pusser opp en gammel hornet for en som hadde lyst til å få den i stand igjenn.. har et gammelt gresshoppechassis selv som jeg vurderer å fikse opp også, kanskje bare kjøpe en ny gresshoppe å sette over det som mangler. blir morro å se iallefall, men først prioriteres drifterne, så hotshot'en min, og så kanskje gresshoppa

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X