Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buggy løpet i Pattaya, Thailand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buggy løpet i Pattaya, Thailand

    Viggo Andreassen kjørte inn til en 8. plass i Thailand i helga , Rune Berget som også var med har sliti med problemer i alle sine heat utenom treninga.
    Grattis med bra kjøring Viggo.
    Hans Magne Berg 1980 Kløfta
    Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

  • #2
    Originally posted by Sturla
    Rune har vel vært mer opptatt av andre ting i pattaya enn akkurat rc biler tenker jeg....
    Tviler ikke på det nei hihi... :P
    Hans Magne Berg 1980 Kløfta
    Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

    Comment


    • #3
      Rune har vel vært mer opptatt av andre ting i pattaya enn akkurat rc biler tenker jeg....
      Team Smallsize 2010
      Team Losi 8ight // Spektrum

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sturla
        Rune har vel vært mer opptatt av andre ting i pattaya enn akkurat rc biler tenker jeg....
        Haha, akkurat det dær minner meg om en bridgespiller som dro til VM i bridge som var i thailand. Han hadd med 50k til å bruke på snusk :S
        Rascal
        Mini-z
        Preben .88

        Comment


        • #5
          Takker!
          Bilen fungerte utmerket. Kvala som 7, kjorte meg opp til en trygg 3. plass men saa ble det noe kroll med motor saa jeg endte paa 8

          Stripa i Pattaya er et skikkelig sopple sted, men banefasilitetene var topp. For ordens skyld. Rune konsentrerte seg om banen, men hadde forferdelig uflaks
          Viggo Andreassen - Small Size Hobbyland
          Team Losi 8ight + Dynamite 21 + Sidewinder fuel + Panther Tires

          Comment


          • #6
            Re: Buggy løpet i Pattaya, Thailand

            Originally posted by Hansi
            Viggo Andreassen kjørte inn til en 9. plass i Thailand i helga , Rune Berget som også var med har sliti med problemer i alle sine heat utenom treninga.
            Grattis med bra kjøring Viggo.

            detta var moro,grattis med en veldig god plasering viggo. fytti katta
            men det var synd med rune da,nå må vel uflaksen din ta slutt snart

            Comment


            • #7
              Ja, viggo kjorte som en villmann her, gikk styggfort!
              Jeg sa lyst pa det etter treningsdagen, da la jeg pa en overaskende 10 plass.
              Det er rart med det, men naar man skal kjore med de store gutta (lille japse jenta Ohara, og verdensmester Surikarn) ja da blir man litt ekstra shaky
              Uansett, hadde det ikke vaert for de meget hjelpsomme xray gutta fra Singapore, saa hadde jeg ikke faatt kjort en dritt.

              Greide aa odelegge noe i hver runde , alt fra fuelslanger til hingepin, ovre baerearm og soldrev... trodde ikke det var mulig jeg men...

              Men at hele arrangementet var goy, det er helt sikkert.
              Feiret ogsaa bursdagen til MR.Dallas (verdens beste dommer?) skal si vi fikk oppvartning

              Naa maa jeg stikke og drikke mer ol.. skaal :wink:
              sigpic

              Team Xray

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X