Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge bilder av Twin Force Crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bygge bilder av Twin Force Crawler

    Finner ingen byggetråder med bilder av denne. Skyldes vel at de forsvant når det nye forumet kom. Jeg holder på med en slik og hadde vært gøy å se hvordan andre har gjort det. Legger ved bilder av min som nærmer seg ferdig
    Attached Files
    Stefan Lund 1973
    Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

  • #2
    Noen ting til jeg lurte på er om det er noen hensikt å modde de originale dekkene slik at de griper bedre eller er det bare å handle nye. Fint hvis noen har bilder av dekk de har kuttet til. Kom og gjerne med forslag til endringer forbedringer av crawler prosjektet mitt. Kan nevne at dekkene ikke skal stå slik som på bilde og at jeg holder på å låse diffene. Motor som står i er kun til testing skal ikke brukes. Ser at det er 55 lathe som gjelder, men hvorfor ikke 65 lathe.
    Stefan Lund 1973
    Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

    Comment


    • #3
      Originally posted by stefan View Post
      Ser at det er 55 lathe som gjelder, men hvorfor ikke 65 lathe.
      Alt ifra 35t - 65t funker, det kommer anpå hva slags fart du vil ha på bilen.
      Og hva slags gearing du bruker.
      NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
      RC4WD Team Driver

      Comment


      • #4
        Bruker original giret og 20 t pinion. Men er det ingen som har noen link eller bilder av slike biler. Er kanskje ikke siste skrik innen crawling lenger
        Stefan Lund 1973
        Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X