Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge om Kyosho Mad Force

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Når du sier "billig-kopier av Deans", tenker du da på batteriene, eller overgangene? Batteriene jeg har skal være noe av det bedre man får tak i, så tror nok at det kun er overgangene som setter grensene.
    Kan du vise meg regnestykket for hvordan jeg får den for 4000 fra Towerhobbies?
    Egentlig så kunne jeg jo brukt DBX'en til racing (den går i 80-90 km/t hvis jeg kjøper meg en fartsregulator som tåler 3-cellers Lipo) og den eventuelle monstertrucken jeg kjøper til bashing.. Med Revo kan jeg jo ikke bruke noe av utstyret jeg har fra før uten overganger, og vil egentlig ikke bruke overganger etter erfaringene jeg har hatt med det.. Jeg skulle jo egentlig ha en nitrotruck, men jeg har funnet ut at det ikke er så lurt.. Jeg blir nemlig aldri klok på hvordan jeg skal justere motoren, heheh.
    Last edited by Alfi27; 5 August 2011, 23:40.
    Kyosho DBX VE

    Comment


    • #32
      Bilen koster nu 687$ Om du setter deg på mailing listen hos Towerhobbies.com får du ca hver 14 dag en liste med rabatt-koder som slicer ganske så mye av prisene.. Handler du for 600-699$ slår de av 150$ handler du for 700-799 slår de av 175$.
      Så legg til noen småting slik at du kommer over 700$ -175$=525$ + frakt, melder du deg inn i supersaver klubben der (som koster9.99$ i året, koster frakten og 9.99$ altså bil+frakt =535$ =2942 NOK med dagens kurs, så kommer Mva(24%) på 735 NOK og Tollvesenets gebyr for tollbehandling på ca 150 kr Altså: 3827

      Knotete forklart, men mener det skal stemme greitt Evt batterier kjøper du hos hobbyking.com der passer 6000Mah Nano-tech 3s Perfekt
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #33
        Hmm... Må vel ha en temmelig kraftig lader hvis jeg skal få ladet batteriene på under 10 timer (hehe)?
        Revo er utvilsomt en fet bil, men den er jo mye mer Truggy/Stadium-truck enn den er monstertruck. Hva med E-maxx? Hvordan er tyngdepunktet i den?
        Kyosho DBX VE

        Comment


        • #34
          Ville ikke anbefale e maxx, kjøp heller savage flux !

          Comment


          • #35
            E-Maxxen er nermere Fluxxen igjen, men ladere får en for en 200 lapp eller mindre hos hobbyking, da lader du det på en liten timme per batteri, eller gjør som meg å kjøp en 4 porter, som lader 4 pakker om gangen
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #36
              Hmm... Jeg skjønner, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk til å bestille fra utlandet.. Og hvordan fungerer det med kontakter og sånt på de Nano-Tech batteriene?
              Kyosho DBX VE

              Comment


              • #37
                Du må nok belage deg på å lodde om batteriene fra HK til den kontakten du ønsker, men om du eller noen du kjenner har litt erfaring med det, er det kjapt gjort

                Å når det gjelder å bestille fra utlandet funker det fint som snus, så lenge en handler hos anerkjente sider som feks Hobbyking, Towerhobbies, R2, eller lignende, har handlet hos de nevnte sidene flere ganger uten noe som heldst krøll
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • #38
                  Akkurat, ja. Gidder du å linke til en bra lader fra HK?
                  Kyosho DBX VE

                  Comment


                  • #39
                    Lader:
                    Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.


                    Powersupply:


                    Totalt koster de 35$ altså ca 340-350 kr
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #40
                      Så meget bra ut! Men du har ikke noen alternative batterier som er ferdig loddet? Jeg kjenner dessverre ingen som kan lodde, og ikke kan jeg lodde selv heller..
                      Kyosho DBX VE

                      Comment


                      • #41
                        Du bruker Deans til vanlig?
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • #42
                          Jepp, men har kun 2-cellers Lipo for øyeblikket..
                          Kyosho DBX VE

                          Comment


                          • #43
                            Da må du nesten lodde om desverre, siden HK ikke selger batt med deans, men finn en elektriker i nærheten av der du bor, han hjelper deg kjapt og enkelt, bare en spør pent
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #44
                              Hmmm... Har lest litt mer rundt nå, og ser ut til at det er flere som har hatt problemer med at den har knukket i to.. Har sett svært få som har hatt dette problemet med Savage.. Og Towerhobbies har heller ikke Revo på lager...
                              Kyosho DBX VE

                              Comment


                              • #45
                                Vel, nå har jeg bestemt meg for Savage. Noen som vet hvilke batterier som er de største/kraftigste man får plass til oppi den?
                                Kyosho DBX VE

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X