Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge om Kyosho Mad Force

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Alfi27 View Post
    Nop, er ikke registrert fra før..
    Er ekspress-leveringa også mye billigere? Og er det en pålitelig sjappe?
    aha... :/

    er nettop ekspressleveringa dems som er billigere, ja bruker alltid den derfra. vet ikke om det gjelder for så store forsendelser, tho... men de har jo ikke de rabattkodene, så det blir nok mye dyrere ( om du skulle bruke det i utgangspunktet).

    Amain er vel en av de største RCbutikkene på nett ^^
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • Tower skal ha 277$ for å frakte bilen + en haug med ekstradeler..
      Hvordan får man rabattkoder på Amain, da? Godt mulig at det ikke blir så fælt mye dyrere..
      Kyosho DBX VE

      Comment


      • 3-5dagers frakta på amain var 107$ og 6-10dagers var 86

        rabattkodene på amain har jeg aldri vært borti :/
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • Er bare å melde seg på nyhetsbrevet hos Amain også så får du kodene der. Men som sagt så har de maks 75$ avslag og da må du handle for over 750$

          Comment


          • Hmm.. Det var dårlig i forhold til Tower ja.. Er ikke interessert i å la utålmodigheten min koste meg så masse penger..
            Kyosho DBX VE

            Comment


            • Hehe. Da er du flinkere enn meg

              Men kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye det er snakk om da.

              Comment


              • Hmm... På det jeg har i handlevognen for øyeblikket, får jeg 250$ rabatt hos Tower.. Men det er vel nesten så mye det er i forskjell på fraktkostnadene.. Skal sjekke det skikkelig opp
                Kyosho DBX VE

                Comment


                • Hmm... De hadde ikke det kitet der man gjør Flux like bred som XL hos Amain, og det ble ca like dyrt som Amain uten det kitet som hos Tower med det kitet (inkl alt det andre selvsagt). Det kitet koster 800 i Norge, så tror jeg heller venter på Tower, jeg..
                  Edit: Nå la jeg forøvrig noen bedre (og dyrere) batterier i kurven hos Amain, siden de ikke hadde HPI Plazma der.. Hvert batteri kosta 40$ mer enn de jeg valgte hos Tower, så det kan ha litt å si..
                  Og jeg tok utgangspunkt i fraktprisen som ble oppgitt her
                  Må innrømme at det frister noe sjukt å bare gå for Flux 2350, men skal prøve å holde meg i skinnet..
                  Last edited by Alfi27; 9 August 2011, 18:05.
                  Kyosho DBX VE

                  Comment


                  • Er det store forskjeller på HP og 2350 bortsett fra motor og ESC?
                    Ser på de europeiske sidene til HPI at den står som discontinued men ikke på de amerikanske sidene...

                    Comment


                    • Så vidt jeg vet er det bare motoren og esc som er ulike, ellers er det nøyaktig samme bilen. Hvorfor den er discontinued på de europeiske sidene vet jeg ikke.. Men jeg holder meg i skinnet og venter på HP (bestiller selvsagt så fort paypal har bekreftet bankkortet). Skal jeg først ha, skal jeg ha det råeste Og det sies også at det ikke er spesielt smart å bygge på 2350 så den blir like stor som XL... Antakelig på grunn av motoren.
                      Kyosho DBX VE

                      Comment


                      • Originally posted by Alfi27 View Post
                        Så vidt jeg vet er det bare motoren og esc som er ulike, ellers er det nøyaktig samme bilen. Hvorfor den er discontinued på de europeiske sidene vet jeg ikke.. Men jeg holder meg i skinnet og venter på HP (bestiller selvsagt så fort paypal har bekreftet bankkortet). Skal jeg først ha, skal jeg ha det råeste Og det sies også at det ikke er spesielt smart å bygge på 2350 så den blir like stor som XL... Antakelig på grunn av motoren.
                        ja, er nok en del mindre torque på 2350, og dårligere ESC. Ville lett ha gått for HP, og spesielt som du sier selv; hvis du skal bygge om til XL
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • Da var Flux HP + en haug med ekstradeler bestilt
                          Men syns at det er litt teit at alle ekstradelene og batteriene kommer på fredag eller i neste uke, mens selve bilen kommer sent i august/tidlig september...
                          Last edited by Alfi27; 10 August 2011, 19:53.
                          Kyosho DBX VE

                          Comment


                          • Da var ekstradelene og batteriene ankommet, men kan selvsagt ikke bruke noe av det...
                            DBX'en tåler ikke 3-cellers Lipo..
                            Kyosho DBX VE

                            Comment


                            • Og det viste seg og at det følgte med ekstra brede akslinger i konverterings-settet, så det var 2-300 rett i dass. Jaja, kjekt å ha
                              Kyosho DBX VE

                              Comment


                              • DA hadde endelig bilen kommet på lager, så den kommer en gang i neste uka
                                Gleder meg noe sinnsykt
                                Kyosho DBX VE

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X