Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sled 1:5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sled 1:5

    Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk 21372371032.403794.jpg
Views:	1
Size:	34.1 KB
ID:	790324 1:5 el

  • #2
    Hallo!
    Interessant, har du noen flere bilder av innsiden på scooteren, merke, hvor du har kjøpt etc?
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Scooter er tøft =)

      Jeg er også interessert i mere info om denne
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk 21372407843.513743.jpg
Views:	1
Size:	33.1 KB
ID:	780843 skal ett lyktehus over. Lys fram og bak. New bright rc er merke

        Comment


        • #5
          Hvor kjøpte du den?
          Eier av forumets muligens eneste Aowei yama buggy.

          Comment


          • #6
            Må jo være mulighet å få laget noen skikkelig bra snøscootere, tenk på hvilket marked som ligger helt åpent og venter på å suge til seg slike. Elektrisk, bensin etc.. Mulighetene er jo uendelige
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • #7
              Fant en side en gang der de solgte både nitro og elektriske snøscootere både som kit og rtr, men husker ikke hvor...
              Eier av forumets muligens eneste Aowei yama buggy.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mafter00 View Post
                Fant en side en gang der de solgte både nitro og elektriske snøscootere både som kit og rtr, men husker ikke hvor...
                Ja, det er vel det jeg har funnet ut også. Ser ut for at fabrikantene som lager RC-biler og annet ikke plukker opp på dette med snøscootere. Mulig det har med balanse e.l. å gjøre.

                Men jeg ser for meg at dette kunne vært ett stort marked om vi fikk noen riktig gode modeller ut ala HPI Baja etc (eksempel) Det er jo så utrolig mange på den nordlige halvkule som ikke får brukt bilene sine skikkelig på vinteren.

                Det kan jo være mange gode grunner til dette, en som er tydelig er balanse, en snøscooter blir jo noe som halvveis blir en motorsykkel i løssnø, dvs at det må ett balansesystem inn i dette (gyro) Dette er jo blitt løst på RC-motorsykkler. Men mer vanskelig å integrere i en snøscooter muligens. Men alt er mulig, og om etterspørselen er stor nok så løser jo fabrikantene dette.
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                Comment


                • #9
                  Enig med deg der ja, men en snøscootere har jo ski som gjør at den vil bli ganske stabil. Hvis du ser på ekte snøscootere så kan jo de stå stille utten støtte uten å bikke, men det kan ikke en motorsykkel.
                  Eier av forumets muligens eneste Aowei yama buggy.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X