Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge noe hefigere av en kyosho ultima st

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bygge noe hefigere av en kyosho ultima st

    Hallo..

    Lurte på om det er noen som har noe erfaringer på om det er mulig og freshe opp en kyosho ultima st noe, så den blir litt sprekere?

    Kan få kjøpt en for 700kr, så har jeg lyst til å bygge og modde litt videre


  • #2
    Så en på Asak for litt siden med en slik en med OS .15 motor( er ikke helt sikker på hvilken ), og paddle tires... Det funka fint det, men den tålte ikke så mye. Han skifta bærearmer 3ganger i løpet av en 3kvarter tror jeg..

    Så det er muligheter
    Jørgen | Savage X

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jørgen
      Så en på Asak for litt siden med en slik en med OS .15 motor( er ikke helt sikker på hvilken ), og paddle tires... Det funka fint det, men den tålte ikke så mye. Han skifta bærearmer 3ganger i løpet av en 3kvarter tror jeg..

      Så det er muligheter

      Men 700kr for den bilen der er vell ikke så ille?
      stygt deksel på den, men det koster jo ikke rare greia

      Comment


      • #4
        Originally posted by Nordsjø
        Originally posted by Jørgen
        Så en på Asak for litt siden med en slik en med OS .15 motor( er ikke helt sikker på hvilken ), og paddle tires... Det funka fint det, men den tålte ikke så mye. Han skifta bærearmer 3ganger i løpet av en 3kvarter tror jeg..

        Så det er muligheter

        Men 700kr for den bilen der er vell ikke så ille?
        stygt deksel på den, men det koster jo ikke rare greia
        Ikke dårlig pris det

        Starter den og går osv da?
        Jørgen | Savage X

        Comment


        • #5
          du finner ikke mye option deler til denne bilen.

          du kan helt sikkert få den til å gå fortere ved å bytte til en vassere motor osv.
          men jeg tror nok heller jeg ville brukt litt mer penger og kjøpt en 1:8 buggy som går nesten dobbøet så fort i utgangs punktet og som har mye bedre kjøre egenskaper.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Crazy Force
            du finner ikke mye option deler til denne bilen.

            du kan helt sikkert få den til å gå fortere ved å bytte til en vassere motor osv.
            men jeg tror nok heller jeg ville brukt litt mer penger og kjøpt en 1:8 buggy som går nesten dobbøet så fort i utgangs punktet og som har mye bedre kjøre egenskaper.
            Fort er det denne bilen går nå da, 45km/t?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nordsjø
              Originally posted by Crazy Force
              du finner ikke mye option deler til denne bilen.

              du kan helt sikkert få den til å gå fortere ved å bytte til en vassere motor osv.
              men jeg tror nok heller jeg ville brukt litt mer penger og kjøpt en 1:8 buggy som går nesten dobbøet så fort i utgangs punktet og som har mye bedre kjøre egenskaper.
              Fort er det denne bilen går nå da, 45km/t?
              er du heldig så topper den nok 35km/t tenker jeg. kanskej ikke det engang. hvorfor da bruke en masse penger på en bil som i utgangs punktet er en tanke håpløs. nei bruk heller kjærra som den er til du blir lei å kjøp deg så en vass bil.
              2wd er moro så lenge man får feste. når underlaget blir glatt er bilen håpløs å kjøre.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Crazy Force
                er du heldig så topper den nok 35km/t tenker jeg. kanskej ikke det engang. hvorfor da bruke en masse penger på en bil som i utgangs punktet er en tanke håpløs. nei bruk heller kjærra som den er til du blir lei å kjøp deg så en vass bil.
                2wd er moro så lenge man får feste. når underlaget blir glatt er bilen håpløs å kjøre.
                Hmmm hvis den ikke går bedre så er jeg vell egentlig lei før jeg får begynt :P
                Tenkte ettersom den var såpass billig jeg.. men skal høre med fyren om hva som følger med av radio utstyr og sånn vertfall

                Comment


                • #9
                  Er det mulig å få gir til ultima st? Og hvor kan jeg skaffe effektanlegg via nett til den? Noe mær som kan gjøres med den?

                  Takker for svar=)
                  Håkon A Paulsen -88

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hazzie
                    Er det mulig å få gir til ultima st? Og hvor kan jeg skaffe effektanlegg via nett til den? Noe mær som kan gjøres med den?

                    Takker for svar=)
                    du får ikke 2 trinskasse til deen bilen hvis det er det du lurer på.
                    effektpotte får du hos din lokale Kyosho forhandler.
                    men som nevnt til Tråd starteren her så er dette en bil det ikke finnes mye option deler til . desutene r bilen treg og trenger menge oppgraderinger hvis amn skal ha en til å fiunke med en vassere motor. hjulopheng og divverk tåler ikke allverden.

                    spar heller penge å kjøp en bedre bil .
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                    alt under 1200 cc er en startmotor.
                    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X