Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terminliste 2014 og diverse info

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terminliste 2014 og diverse info

    Hei alle sammen, da har ikke seksjonen mottatt noen flere søknader om endring av terminlista, hvilket betyr at fra og med nå så er lista fryst og alle løp tildelt.
    Alle RC førere kan nå forholde seg til denne lista og starte allerede nå og planlegge deltakelse på løp i 2014
    Det er lenge lenge siden vi har hatt en terminliste klar så tidlig på året, og jeg vil på vegne av seksjonen takke alle klubber som har sagt seg villige til å være arrangør i 2014, uten dere så hadde det blitt en tam sesong så all kred til dere.
    Når det er sagt så tillater jeg meg og minne på noen praktiske ting vedr de løpene som skal holdes.

    -Legg ut løpet så fort som mulig på myrcm slik at førere kan melde seg på, det finnes ingen grunn til å vente med dette, større deltakelse blir det dersom flere av førerene ser at det blir bra deltakelse.

    -Sett opp tilleggsreglene og send de inn til Marianne@nmfsport.no med kopi til meg stein.ove.nordahl@ntebb.no, husk fristene senest 30 dager før et NC løp og senest 60 dager før et NM

    -Grenleder vil bestille pokaler til NC finalene for hver klasse og sender dem til klubbene, NMF besørger 1,2 og 3 plass i hver NC finale

    -For de klubbene som skal ha NM, NMF refunderer inntill 1500kr for laurbærkrans, klubbene må legge ut for dette, for deretter sende inn reiseregning med bilag for dette, så blir pengene tilbakebetalt.

    -Alle førere som deltar på et NM skal ha premie, arrangørklubb skal holde dette, 1,2 og 3 plassen vil bli premiert med medaljer utstedt fra forbundet i tillegg til pokalene som klubben deler ut til topp 3.

    -Klubbene må selv skaffe de funksjonærer som er påkrevd for NC og NM, NMF betaler de utgiftene som juryleder har i forbindelse med NM, men som sagt klubben må SELV sørge for å skaffe funksjonær, utgiftene sendes så inn til NMF på reiseregningsmal

    -Nytt regelverk er oppdatert og vil bli publisert i løpet av de nærmeste 2-3 ukene.Anbefaler at alle tar seg tid til å lese dette og følge de reglene som er nedfelt der, dette vil bli nærmere publisert når det er klart.
    -Husk at det kreves minimum nasjonal lisens for deltakelse i NC og NM, sørg for å ha dette på plass

    Skulle det være noen spm så kan de sendes direkte til grenledere evt til meg så skal vi prøve så godt vi kan og hjelpe.
    Med dette så vil jeg ønske alle sammen lykke til, måtte den beste vinne.
    Og så håper vi på en rettferdig og fin sesong for alle sammen med stor oppslutning på løpene og gode arrangemang
    mvh
    Stein Ove Nordahl
    Seksjonstyreleder RSM
    Attached Files
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Nå er terminlisten for 2014 tilgjengelig på NMF sine sider.
    Sammen med terminlisten ligger en oppdatert mal som skal brukes når arrangør sender inn tilleggsreglene for stevnet.
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

    Comment


    • #3
      Da det ikke ble nok deltakere for å kjøre junior NM 2wd under NC 1 i mars, så er det nå bestemt at junior NM 2014 er flyttet til Bergen modellbilklubb og skal da arrangeres under NC 5 som går der 30/31 august
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X