Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC3 i Valdres

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NC3 i Valdres

    Det må nevnes til de som har bestemt datoer i årets terminliste at å legge et løp i fellesferien ikke stimulerer til deltagelse...

    Jeg hadde det dog så fint i Valdres i fjor at mine ferieplaner nå er lagt rundt dette løpet, så da er det bare å håpe på like godt vær i år. Jeg er klar for et friskt bad og god stemning
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

  • #2
    Originally posted by Stusdal View Post
    Det må nevnes til de som har bestemt datoer i årets terminliste at å legge et løp i fellesferien ikke stimulerer til deltagelse...

    Jeg hadde det dog så fint i Valdres i fjor at mine ferieplaner nå er lagt rundt dette løpet, så da er det bare å håpe på like godt vær i år. Jeg er klar for et friskt bad og god stemning
    Det er tatt til etterretning, husk at det er åpent for å stille som grenleder
    I den perfekte verden så har man ikke fellesferie, helligdager og andre løp man skal ha i bakhodet når terminlisten settes.

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Originally posted by Stusdal View Post
      Jeg hadde det dog så fint i Valdres i fjor at mine ferieplaner nå er lagt rundt dette løpet, så da er det bare å håpe på like godt vær i år. Jeg er klar for et friskt bad og god stemning
      Du vet det Stussen, at jeg hadde så bra los på deg under Nordisk at jeg kommer til å gå "all in" og satser fullt på Valdres!
      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X