Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon NM Elektrotouring 2015 på Gjøvik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var moro! Beste arrangement og bane jeg har vært på i min rc tid (det begynner å dra mot 20år). Bane forholda var helt syke!

    Det ble jo litt mer greier rundt enhetsdekka innledningsvis. Det ble håndtert så godt det bare kunne av klubben, og når løpet kom igang - så aldri jeg noe mer til noe sure miner fra noen parter rundt dette.

    Helge vant...

    Ei helg med god steming! Sitter igjen og håper klubben fant det givende også - så de er klare for nye løp neste sesong
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #17
      Takk for hyggelige ord!
      Klubben og jeg ønsker å få takke alle som kom og laget rc-fest hos oss under NM.
      Det var noen meningsutvekslinger i framkant rundt enhetsdekk, som Stusdal skriver, men når det var et tilbakelagt stadium så var det fryd og gammen resten av helga. Å få besøk av så mange førere (87 betalende starter) kan både være en velsignelse og en forbannelse, men i helga var det kun en velsignelse.
      Vi fikk så mange hyggelige tilbakemeldinger under løpet, og har fått enda flere via andre medier etterpå, at hele arbeidsgjengen ikke er i tvil om at dette har vi lyst til å gjøre igjen (men ikke neste helg.... )

      Det er klart man er spent i forkant av et slikt arrangement, og i tillegg når man får noen ekstra utfordringer. Det kan være tungt der og da, men når man kjenner den positive energien førerne bringer med seg, og ser så mye smil/hører så mye latter, så er det virkelig verdt det, og man husker hvorfor man kaster seg på oppgavene år etter år (vi har arrangert NM og/eller NC hvert år siden 2012).

      Jeg tror vi kan si at vi skal lage en Gjøvikhelg for dere igjen til neste år, men det tar nok litt tid før jeg orker å begynne å tenke på akkurat det.

      Helge....................han kjører Helgemod han, så kjøre vi andre de andre klassene......


      Tusen takk for en strålende helg, og tusen takk for alle minner dere har vært med på å lage hos oss i GTL under NM 2015.


      Mvh
      Anders Mikkelsen
      Stevneleder NM 2015
      GTL Rcklubb
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X