Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kinesisk dreibenk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kinesisk dreibenk

    Noen som har kjøpt en sånn? Har ikke råd til en Proxxon, Unimat, Harbor Freight ets. Dvs, den kommer til å stå stille lenge av gangen, og da er det greit at den ikke har stanset barna mine fra å dra på ferie/leirskole/fritidsaktiviteter. 24W er lite, men til pomm/alu/messing/(tre) burde den være grei? Litt som en Dremel med bedre styringer. Disse selges via eBay, AliExpress etc, og ser besnærende ut med alle frihetsgradene, men til en pris som ikke stjeler nattesøvn:
    Attached Files
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

  • #2
    Sånn har jeg også lyst på/ikke råd til.. hehe

    Hva koster denne da? Levert på døra
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3


      ca kr 1.300,- + mva (kr 1.606,- , ish, kursene på eBay er litt mer optimistiske enn Paypal sine.).

      Virker som om posten har sluttet med gebyr for momsbehandling, siste gangene har jeg kun fått regning på utalgt moms. Spare kr 130,- på det.
      Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

      Comment


      • #4
        Finnes en rimeligere utgave også, samme antall Watt men med mer plast, liker bedre aluminiumen i den første.


        kr 1.120,- ish ferdig momset hjem.

        Sannsynligvis god nok, men jeg liker som sagt bedre den første.
        Attached Files
        Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

        Comment


        • #5
          billig da! Kjøp og rapporter tilbake!
          Jeg også hadde foretrukket den første.

          Er jo ikke så ofte, men når man først trenger det, grusomt kjekt å ha!
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            Fikk den levert i dag. Fikk litt samme følelsen som da jeg hadde fått Dremel'n min, tror jeg skal få mye gøy med denne. Var ikke helt lik den jeg bestilte, ser ut som om den har litt mindre plast. Antakelig noe slags annensortering, for dekselet for drivreima passer ikke helt, men jeg er fornøyd foreløpig. Har ikke startet den enda
            Attached Files
            Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

            Comment


            • #7
              Kult. Sånn har jeg lenge hatt lyst på!
              Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
              Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X