Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger hjelp til moto/ecu i en supervee 27

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger hjelp til moto/ecu i en supervee 27

    Hei, jeg har fått meg en supervee 27, den har stått på hylla i noen år før jeg fikk den.
    Jeg skulle prøve den i går og det gik noe så sinsykt med 6 cell😎 men etter en stund så brant ecu opp og motor har ikke mere magneter igjen😓

    Jeg har fått tak i ny ecu på 120a 2-6 cell, problemet er nå at jeg trenger en motor, er det noen som kunne hjulpet meg med det da jeg ikke skjønner noe av dette🙈 orginale motoren var på 1900 kv og ecu var på 45a 2-6cell

    Hvordan motor burde jeg ha? Jeg kommer til og kjøre på 6 cell da jeg har baterier og ecu som tåler det😁

  • #2
    Er dessverr ikke kjent med denne modellen. Men lurte på om du kjøpte denne på finn for ikke så lenge siden? Vet at det selges mange "lite" brukte modeller der som er behandlet dårlig, og da kan ulike deler ryke for å si det sånn...

    Comment


    • #3
      Hei, nei kjøpte denne av en kompis�� fant ut at det var noe som tettet for kjølingen så det er ikke rart det tok fyr�� har fått satt inn scorpion motor på 1900kv og ecu på 120 amp, nå går den som en drøm på 4cell og er helt brutal på 6 cell�� veldig fin båt i vannet

      Comment


      • #4
        Ok. Flott du fant du ut av det. Hvordan fsnt du ut av det??

        Comment


        • #5
          Var tett i roret, jeg laga ny kjøling ved sidenav så får mye mere vann nå��

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X