Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp med kjøp av elektrisk Driftebil til en nybegynner!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp med kjøp av elektrisk Driftebil til en nybegynner!

    Hei alle sammen. Registrerte meg nylig på dette forumet når jeg fant ut at vi skulle få en lokal innendørs driftebane her i Bodø/Nordland.
    Fikk veldig lyst til å starte med dette og har gjort litt research på nettet, og snakket med noen "proffer". Budsjettet mitt er rundt 2-3000,- kr
    Sett på litt av diverse chassier, og ble anbefalt et kit til en 3Racing Sakura D4 RWD (les gjerne specsa på dette slik at jeg ikke går på en smell

    Dette er et kit der kun belter, shocks og hjul følger med. Så Servo, motor, esc og kontroller må jeg skaffe selv.
    Kunne selvfølgelig ha kjøpt en ferdig bil med kontroller osv, Men skal jeg først starte med dette tenkte jeg det kunne
    være gøy å få litt forståelse av hvordan disse leketøyene fungerer.

    Har du en bedre bil å foreslå til en n00b som meg? Kjør på! Jeg setter pris på all hjelp!
    Ettersom kittet kjøpes hos RC-Mart kunne det vært greit å bestille alt annet jeg trenger hos dem i samme slengen.

    Ser altså etter en transmitter og reciever, motor, esc, batteri, gyro? og servo. Med mindre det er noe jeg har glemt.
    Har også lest at oppgradering til alu tannhjul til motor er noe man helst burde gjøre?

    Om du har lest hele innlegget, så får du ha takk for oppmerksomheten!
    Som sagt. ALL HJELP BLIR SATT PRIS PÅ!

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X