Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad hos Indre Østfold RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dugnad hos Indre Østfold RC

    Vi inviterer alle som vil til dugnad og vedlikehold av lokale/banen våres 10 januar. 2 uker før Stevne våres. Det vil bli servert pepperkaker og drikke til de som møter opp og gjøre en god innsats for oss..

    mvh Indre østfold RC Crew

    Lasse 21

  • #2
    Jeg er helt med vettu, lov å ta med bilen hvis det mot all formodining skulle bli noe annet enn arbeid på slutten også?

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Originally posted by Retteråsen View Post
      Jeg er helt med vettu, lov å ta med bilen hvis det mot all formodining skulle bli noe annet enn arbeid på slutten også?

      Retteråsen
      Det er lov hvetu

      Lasse 21

      Comment


      • #4
        KONGE ;D
        Kommer fredagen jeg da hehe Prøver ut nysakene. huff gikk jo så bra sist med teamlosien! Skal prøve å være der nesten før du åpner nå da, når er du låser opp på fredagen?

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          Originally posted by Retteråsen View Post
          KONGE ;D
          Kommer fredagen jeg da hehe Prøver ut nysakene. huff gikk jo så bra sist med teamlosien! Skal prøve å være der nesten før du åpner nå da, når er du låser opp på fredagen?

          Retteråsen
          Jeg er der vell litt før 12 tenker jeg ^^

          Lasse 21

          Comment


          • #6
            Oookei da skal jeg nok være de r litt før 12 selv hehe men har nr ditt notert! Blir godt å få igjen jakka

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              Regner med jeg kan bli med !
              Solør Gutta Drifting !
              HPI S2 6.5T
              Xray M18MT Mamba edition.

              Comment


              • #8
                Altså dette går på om jeg gidder ha deg med, neida seffern fast inventar du !! hehe

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X