Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lillehammer modellbilklubb inviterer til innekjøring 6-7 november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lillehammer modellbilklubb inviterer til innekjøring 6-7 november

    Lillehammer modellbilklubb inviterer til innekjøring 6-7 november

    Lillehammer modellbilklubb har gleden av å invitere alle til innekjøring på teppe den 6 og 7 november. Stedet er Håkons hall på Lillehammer, her vil det bli satt opp bane på ca.16x30 meter altså 480 m2. Vi har 1000m2 til rådighet så her blir det god plass på helt ny nålfilt teppe, plenty med mekkeplasser og uttak til strøm. Eget kjøretårn med god plass, fullt rigget telleranlegg for Amb transpondere( også utleie av transpondere). 10-18 hver dag, lørdag vil riggingen av bane starte kl.10 og vi regner med at banen vil være klar ca. kl.13. Kjøreavgift vil bli kr.100 hver dag, barn under 16 år- gratis.

    Vil DU være med på en kjempefin helg med kjøring og sosial morro inne i en av Norges største innehaller under perfekte forhold er du hjertlig velkommen. Alle typer elektrobiler kan stille, er det stor spredning i biltyper setter vi opp kjøretid i respektive klasser.

    Det vil ikke bli påmelding, men vi setter pris om dere som sikkert vet at dere kommer kan sende meg en PM her eller ringe/sms meg, slik at vi vet hvor mange mekkeplasser vi skal rigge. Men det er ikke noe must, drop in. Det er også fin plass til å ta med familie venner(sitteplass til ca 10000), gangavstand til sentrum og andre severdigheter i olympiaparken. Skulle noe trenge overnatting er det muligheter for det i umiddelbar nærhet i form av leiligheter og hotell. Ta kontakt så bistår vi med det.

    Dette tror vi vil bli en kjempehelg, møt opp, si ifra til venner og bekjente.


    Mitt tlf. nummmer er 93029685. Kan ringes når som helst hvis det er noe dere lurer på.
    Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X