Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Helge Normann View Post
    ÅÅÅÅÅ... Savner gamlebåten min En utrolig fin båt og veldig god å kjøre... har hatt noen fine norgescup runder med den....
    hehe ja og flere skal den få neste sesong
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

    Comment


    • jeg har prøvd å justere strutten på båten og flytta di 2s pakkene til midt i båten men den tar seg en liten dukk ennå og så tar den inn litt vann en plass jeg ikke finner
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • liten snutt av nye skuta mi som ligger på hylla å venter på sommer og sol 2012
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

        Comment


        • trur dere hk oss båten blir for tung med et 4s 8400 mah på 1 kilo ? isåfall vil det hjelpe å sette i større motor .annen propell og 200 a esc?



          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • Originally posted by buzzd View Post
            trur dere hk oss båten blir for tung med et 4s 8400 mah på 1 kilo ? isåfall vil det hjelpe å sette i større motor .annen propell og 200 a esc?
            Det er myye vekt ja.. men det hjelper ikke mye på vekta å bytte propp og Esc, om det var det du mente
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • ja det jeg lurte på.den hadde en tendens til å dukke under i fronten til den kom litt opp i fart når jeg brukte 2 stk 2 s.men vet du om en god motor å anbefale?.
              2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

              Comment


              • Hvilken motor sitter i per i dag ?
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • denne båten http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11960
                  2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                  Comment


                  • er dette en vannavkjølt esc ?



                    står ikke noe om at den er vannavkjølt der jeg kjøpte den
                    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                    Comment


                    • Det er det, inn på en av nipplene øverst og ut av den andre
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • driver å skal fixe opp en gammel apache 24 pro boat med deler fra hk .tenkte å kjøre på med en 2080kv bl motor og 4s sånn ser den ut fåreløpig




                        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X