Announcement

Collapse
No announcement yet.

RÅD OM BÅT !!! Aquakraft Supervee 27

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RÅD OM BÅT !!! Aquakraft Supervee 27

    Har nå forsøkt meg innen hobbyen RC BÅT, og funnet ut at det er noe jeg liker.....
    Det er faktisk helt herlig å bare kose seg med en båt som kjører avgårde på vannet... Jeg har begynt i det små, dvs med billige båter...smart det dersom jeg skulle finne ut at det var kjedelig....
    Har hatt Victory EP 700
    Nå har jeg en Wildseeker..

    Victory anbefales ikke til noen, da de motorene som står i virkelig er av annenrangs kvalitet... ( 2 x 380 motorer )

    Wildseeker derimot vil jeg anbefale som en fin førstegangsbåt.......


    Nå har jeg lyst på noe mer fart på vannet, og har sett mye forskjellig på nettet...
    Vurderer nå å skaffe meg en Aquakraft Supervee 27.......den jeg har vurdert leveres med 2 x Nimh 6 celler 7.2 V og 3600AMP.

    Jeg har lest mye om denne båten, og funnet ut at den skal være en ypperlig båt å kjøre med.....

    HVA SIER DERE SOM HAR GREIE PÅ DET ?

  • #2
    tror de fleste vil si at SV er en kjempe båt. men du trenger lipo for å få det beste ut av den. 14,4 3600 mah vil ikke gi den så mye fart og du vil gå tom for strøm alt for raskt.
    klaus toppe 1974

    Comment


    • #3
      mulig det er større batteri i den....går visstnok 60pluss nå

      Comment


      • #4
        tror den kan bli for lett om man setter i Lipo batt.....

        Comment


        • #5
          lipo i sv er et must om den skal yte det den fortjener, og så absolutt er sv en knallbra RTR båt, og mange mener det er den beste RTR på markedet helt til denne endelig er tilbake etter et par tilbakekallinger av forsjellige grunner :P http://elefun.no/p/prod.aspx?v=20402 hadde lett heller valgt denna rett og slett den råeste RTR på markedet i dag
          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

          Comment


          • #6
            det at den er noe av det beste på markedet er det som gjør at jeg vil ha SV..........tok litt feil av medfølgende batterier.....det er nimh 7.2 V og 4000 mah i denne båten....2 stk......

            Comment


            • #7
              men kan love deg at spartan er bedre
              SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

              Comment


              • #8
                Originally posted by TageMathiassen View Post
                men kan love deg at spartan er bedre
                Kan hende Spartaen er bedre, men det betyr likevel at Supervee 27 er en j.....bra båt---

                Comment


                • #9
                  Aquacraft Supervee 27r first run, stock prop, motor and esc, with 4s 5000mah lipo.

                  Her har du en videosnutt av en standard Sv27 med 2x2s 5000mah lipo, første kjøreturen til kameraten min, jeg som filmer

                  Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
                  FLY FLY FLY!!!

                  Comment


                  • #10
                    SV på 4s lipo er ikke noe problem. bare å lodde litt så kan du kjøre 4S2P i stede for 2s batterier så har du all vekten du noensinne trenger og en MASSE kjøre tid.

                    har aldri kjørt spartan men det skal være en sykt bra båt på 4S og 5S men de har et veldig stykt rykte får å ryke på 6S.
                    klaus toppe 1974

                    Comment


                    • #11
                      Hvor bruker du å kjøre?
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • #12
                        nok en gang til forsvar for spartan, den er blitt oppgradert nok en gang grunnet en del problemer så denna ganga skal di vist være mer en bra nok
                        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                        Comment


                        • #13
                          Dette er båten jeg vurderer å kjøpe :


                          Click image for larger version

Name:	sv27 inni.jpg
Views:	1
Size:	89.1 KB
ID:	775789Click image for larger version

Name:	sv27.jpg
Views:	1
Size:	30.4 KB
ID:	775790

                          Comment


                          • #14
                            kjøå heller ny supervee 27R fra ose, http://www.offshoreelectrics.com/pro...t+SuperVee+27R er en på lager til 299$ + litt frakt så sender han så du slipper mva og toll
                            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                            Comment


                            • #15
                              enig med Tage.
                              klaus toppe 1974

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X