Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvordan få av stinger på twin genesis så man får ut flex akselen? Bilde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvordan få av stinger på twin genesis så man får ut flex akselen? Bilde

    Hei.

    Har en twin katamaran for første gang og forstår meg ikke helt på hvordan jeg kan vite at flexen spinner riktig vei.
    Flex akslene er ulike, så det er en revers og en vanlig men er usikker på hvem som er hvem og hvem vei dem skal spinne for og ikke løsne.

    Skal trådene spinne samme vei som dem går surret rundt flexen? Eller skal dem spinne motsatt vei av hvem vei tråden er surret rundt?

    Legger ved bilde av dem, også kan dere fortelle meg hvem vei disse skal spinne for at det er trygt og kjøre med

    Redigerte et tidligere spørsmål men får ikke bort bildet fra den, så ikke tenk på bilde av stingeren der jeg har tegnet på med rødt..

    Den til høyre på bilde er tvinnet mot høyre, den til venstre på bilde er tvinnet mot venstre som dere ser.
    Hvilken vei skal disse rotere for at trådene ikke skal løsne?



    Begge stingerene, er det forskjell på inni stingeren også hvem som er revers og ikke?
    Tok dem av og merket hvem som satt høyre og venstre på båten men man vet jo ikke om fabrikken har satt dem på riktig da dette er rtr båt. Ingen båt er RTR hehe.
    Jeg bare satt på propellene, vet ikke hvilke propeller som skal monteres hvor heller..
    Fikk med manualen på en singel båt og da hjelper det lite


    Takk for hjelpen jeg kan få til og få skuta på vannet
    Attached Files
    Last edited by raybenz; 12 June 2015, 20:48.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X