Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terminliste 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terminliste 2013

    Årets terminliste er publisert

    Trykk HER for å laste ned den
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Er det lov å stille spørsmålet her om hvorfor Klepp mistet sin NC i 1:10 IC Track?

    For oss unividde ser det veldig stygt ut når alle NC runder legges til Østlandet, til tross for at klubber i andre landsdeler har søkt. Ekstra ufint virker det denne gangen ettersom Klepp stod oppført med NC på den uoffisielle listen som kom ut først...
    Last edited by Stusdal; 19 February 2013, 13:22.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #3
      link i topp oppdatert...
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by Stusdal View Post
        Er det lov å stille spørsmålet her om hvorfor Klepp mistet sin NC i 1:10 IC Track?

        For oss unividde ser det veldig stygt ut når alle NC runder legges til Østlandet, til tross for at klubber i andre landsdeler har søkt. Ekstra ufint virker det denne gangen ettersom Klepp stod oppført med NC på den uoffisielle listen som kom ut først...
        Jeg er ikke sikker på hva årsaken til dette er, men jeg regner med Georg som er ansvarlig for denne klassen kan svare på dette.
        Send Georg en mail på georg.e@online.no så får du svar ifra han
        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
        -Leder www.I
        HRC.no
        ]

        Comment


        • #5
          Jeg var på MSK og Klepp fikk. Det var for få søkere til å fylle opp kvoten, så Lørenskog påtok seg to NC i tillegg til NM.
          Hvorfor Kodal har fått løp som ikke har lagt inn søknad kjenner ikke jeg noe til.

          Om Kodal har vist interesse i etterkant så burde det jo uten tvil heller gått ut over Lørenskog som kunne lett gitt vekk ett NC til Kodal og ikke frata Klepp muligheten til NC.

          Eller har Klepp gitt fra seg NC?
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #6
            Kanskje fordi de ikke var på msk....?
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • #7
              1:10 Touring Elektro og 1:10 Touring Track ligger som Google kalender her: http://www.google.com/calendar/embed...Z29vZ2xlLmNvbQ

              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

              Comment


              • #8
                Endringer hva angår Klepp og Kodal (1:10 IC) er ihht avtale med nevnte klubber. Det kommer nok utfyllende, ytterligere info om ikke lenge, så rolig rolig ....
                Trygve Bull Freng/58
                www.lmbk.no
                XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                  Endringer hva angår Klepp og Kodal (1:10 IC) er ihht avtale med nevnte klubber. Det kommer nok utfyllende, ytterligere info om ikke lenge, så rolig rolig ....

                  Merklig at det da var ukjent for Klepp når det ble oppdaget. Men rolig er jeg, venter i spenning
                  Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                  “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                  Comment


                  • #10
                    Da ser jeg NMF har korrigert terminlisten.
                    Endring:
                    Touring 1:10 IC Track = Kodal NC1. Klepp NM.
                    Datoer uforandret fra opprinnelig liste.
                    Trygve Bull Freng/58
                    www.lmbk.no
                    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X