Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lørenskog Modellbil klubb drar i gang Sørli Cup 2014 / onsdags sprinten i klassene Mo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lørenskog Modellbil klubb drar i gang Sørli Cup 2014 / onsdags sprinten i klassene Mo

    Hei
    Lørenskog Modellbil klubb drar i gang Sørli Cup 2014 / onsdags sprinten i klassene Mod / Stock / Fuel
    dette er en serie på 5 løp derav 3 løp er tellende. løps dato er som følge
    Løp 1 28/5
    Løp 2 11/6
    Løp 3 2/7...
    Løp 4 23/7
    Løp 5 finale 13/8
    Disse løpene kjøres på ONSDAG ettermiddag med start ca. klokken 1800 og går utover til vi er ferdig. Det kjøres 2 kval og en finale i alle klasser. Elektro kjører 5 min og fuel kjører 4min kval + finale på 8 min. i elektro kan det være lurt å ha 2 batterier mtp. på å lade mellom kjøringen.
    Pris for deltakelse er 50.- Det blir enkel premiering i hvert løp med Gavekort på 30.- til vinner i hver klasse som kan brukes i kiosken. på siste løp blir det trukket ut en vinner fra total listen. Så her har alle en mulighet til å stikke av med hoved premien ( info om denne kommer senere) Samme lagt vinner vil også få en premie i hver klasse ( info om denne kommer også senere)
    denne er Cupen er åpen for alle. og vi kjøre et løst teknisk reglement men løpsleder står fritt til å ta kontroll . vi prøver å følge det gjeldene reglement for klassene
    Påmelding er åpen på www.myrcm.ch
    spørsmål kan rettes her på FB
    Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
    www.rcbil.no
    TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X