Announcement

Collapse
No announcement yet.

Generelt Mini-Z

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mta-motorsport
    replied
    Din nærmeste Kyosho-forhandler har helt sikkert. På nettet mener jeg å ha sett at www.miniracing.no har.

    Leave a comment:


  • LorD-:
    replied
    Originally posted by Mta-motorsport View Post
    Høres ut som potmeteret, ja
    hvor er det mulig å få kjøpt potometer eller eventuelt 2.4 ghz ombygnings sett da ?
    mener å ha sett det før men husker ikke hvor

    Leave a comment:


  • Mta-motorsport
    replied
    Høres ut som potmeteret, ja

    Leave a comment:


  • LorD-:
    replied
    Problemer med styring

    jeg har sett på hele styringsmekanismen på bilen og finner ingen feil, men styringen bruker å henge seg opp til venstre eller høyre. jeg har prøvd og stille men den hopper til den andre siden da. lurer på ha som er problemet.
    noen ganger så skjelver dekkene utrolig mye.
    det er en mr-02, er det kansje potometret som er gåent ?
    Last edited by LorD-:; 16 August 2009, 18:43.

    Leave a comment:


  • Access
    replied
    Skal ta meg en tur å kjøre en tur.

    Leave a comment:


  • tim56
    replied
    prøv å kjør den ute på asfalten, tror ikke det skal være så mye forstyrelser der, og se om det funker bedre

    Leave a comment:


  • Access
    replied
    Det kan være fordi styringen skjelver litt...

    Leave a comment:


  • tim56
    replied
    ok, tror det er elektronikken ja. hvis det ikke er forstyrrelser?

    Leave a comment:


  • Access
    replied
    Jeg tror det er elektronikken, Funka ikke med trimming

    Leave a comment:


  • tim56
    replied
    hvis den har revers som du må bremse først og så rygge, så kan det være at du må stille på throtle trimmen. tror at det kan løse det, ellers så vet jeg ikke annet enn at noe kan være galt med elektronikken eller at den mottar forstyrelser

    Leave a comment:


  • Access
    replied
    Ok, Jeg har nettop fiksa meg en Mini-z Overland og en mr02. Men jeg har problemer med overlanden. den vil ikke rygge. Jeg rygger men ingen reaksjon, så etter ca 40 sekund så er det full peising bakover som jeg må stoppe med å gasse framover, Hva er galt? hjelp!

    Leave a comment:


  • tim56
    replied
    kan også være forstyrrelser, kan også prøve å kjøre bilen et stykke fra tv, stikkkontakter og andre elektroniske ting. har hatt litt problem med det når jeg hadde mr02, men aldri med AWD

    Leave a comment:


  • TurboTangen
    replied
    Originally posted by perarne83 View Post
    Har kjøpt en mr-01 som en førstebil for å begynne og prøve og se om jeg liker mini z. Men nå har jeg et problem jeg ikke finner ut av.

    Når jeg skrur på bilen og kontrollen står bare bilen og piper mens hjula bare svinger til ene siden. Så står den bare der og på en måte har rykkninger. Så kan hjule begynne og gå og den gjør igrunn som den vil. Om jeg flytter litt på krystallen i kontrollen får jeg kontakt med styringen, men gassen funker da ikke....

    Noen som har peiling på dette??
    Det kan være ledningen, sjekk at antenna er skikkelig i, og ledningen som er festa til antenna sitter skikkelig på kretskortet.

    Leave a comment:


  • perarne83
    replied
    Trøbbel med bilen...

    Har kjøpt en mr-01 som en førstebil for å begynne og prøve og se om jeg liker mini z. Men nå har jeg et problem jeg ikke finner ut av.

    Når jeg skrur på bilen og kontrollen står bare bilen og piper mens hjula bare svinger til ene siden. Så står den bare der og på en måte har rykkninger. Så kan hjule begynne og gå og den gjør igrunn som den vil. Om jeg flytter litt på krystallen i kontrollen får jeg kontakt med styringen, men gassen funker da ikke....

    Noen som har peiling på dette??

    Leave a comment:


  • RuneRG
    replied
    Originally posted by Mta-motorsport View Post
    Har en MM bedre styring enn en RM på bane? Har tenkt å spare mye penger å oppgradere MR02'n skikkelig Er http://www.rcmart.com/catalog/rc-miniz-mr02mr015-atomic-alloy-motor-podbu-9498mm-ar138b-p-16013.html?cPath=595_736_1130 bra? Evnt. noen andre som anbefales? Er det og noen som vet at jeg kan ha en link som heter "dette" istedenfor hele url'en?
    Vil abslutt anbefale deg V5 istedenfor.
    http://miniracing.no/shop/product_in...155830c1554712

    Alterantivt gå for PN versjonen som er enda lettere, men litt mer skjørt. Sjekk her: http://www.rckenon.com/public_html/s...oducts_id=3731

    Leave a comment:

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X