Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy 1/18 Stadium truck frå Hobbyking.com. Noe å statse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turnigy 1/18 Stadium truck frå Hobbyking.com. Noe å statse på?

    Halloen Har sett endel på denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dproduct=13450 er jo en velig billig bil, som faktisk ser låvende ut. Nei, det er ikke olje-dempere eller noe slikt på den, men til det eg skal bruke den til (kjøring inne i stua, til nød litt ute på asfalt) tror eg faktisk den kommer til å funke. Har for min del tenkt å bestille en slik, for å prøve å se hvordan den er. For 50 dollar, med børsteløs motor og regg.

    Men.......det eg lurer på, er om det er noen andre her som har testet denne? Hadde vert litt kult i fått vite litt mer om bilen enn bare spec
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Jeg kjøpte denne til guttungen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...5A_System.html , den er delvis lik den du linker til, men det er brukt mer deler fra Mini-inferno, som gjør at det er lettere å skaffe reservedeler(hobbyking er jo backorder kongen)
    det er helt klart verd de ekstra 20usd!
    hvis du har stor stue så funker det å kjøre inne, men i min 30m2 stue så var det alt for trangt. her er det bare mini-z som er mulig å kjøre.
    Kyosho Mini-z MR01,MR02. HPI Sprint 2 flux, HPI Bullet ST Flux, HPI Savage Flux HP, Turnigy 1/16 Monster Beetle,

    Comment


    • #3
      Takker for svar Bor du i Os eller Bergen?
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Har bodd på Os tidligere, men bor på Sotra nå.
        Last edited by The-Wizard; 4 January 2012, 22:03.
        Kyosho Mini-z MR01,MR02. HPI Sprint 2 flux, HPI Bullet ST Flux, HPI Savage Flux HP, Turnigy 1/16 Monster Beetle,

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X